Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo vrienden, ik plan om een logitech 3200 desktop te kopen, nu deze is met bleutooth natuurlijk (vind maar iets anders nu) vraag is ik heb nu een bleutooth dongle of hoe noemt het, dat ik gebruik voor mijn gsm kan ik hier de logitech bij opzetten of is het beter toch de logitech bleutooth adapter te gebruiken? Ik heb nu een gewone logitech set, zal best zijn dat ik alles verwijder voor ik de nieuwe installeer denk ik? Hopelijk herkent mijn pc dan het keybord en de muis als ik alles opstart daarna.

Graag jullie advies, alvast dank.

Geplaatst:

Compleet mislukt, na alles verwijderd te hebben en een herstart gedaan te hebben, stap per stap uitgevoerd zoals beschreven op de installatie fiche aangegeven is gebeurde het volgende, ik sluit het hubje met de bleutooth stick aan op mijn usb poort, pc zegt nieuwe hardware gevonden, paar seconden later melding nieuwe hardware kan gebruikt worden, en dan plots gaat de pc in slaapstand, op mijn scherm komt "no video output" herstarten helpt niet, blijft zo steken.

Alles eraf gedaan en oude keybord en muis aangesloten herstart en geen probleem draait normaal, snap het niet.

Draai XP versie volledig legaal geupdate en alles, pc is wel al paar jaren oud doch mijn bleutooth voor mijn nokia werkt wel.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.