Ga naar inhoud

audio driver en beeldscherm

bastet

Aanbevolen berichten

en nu?

vroeger kon ik met de f7 en f8 toets de lichtsterkte van het scherm wijzigen; dat gaat nu niet meer; als ik op de f7 toets druk staat het strookje van de lichtsterkte op minimum terwijl het effectief de maximale lichtsterkte is

de fout mbt de dolby audiodriver blijft bestaan

dolby.jpg

nog vergeten: ik heb de computer opnieuw gereboot na de installatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry hoor maar ik snap er niets van; ik zie de conexant driver die ik moet installeren niet staan en ben heel bang om iets fout te doen.

zou je me aub. wat meer info kunnen geven en vertellen hoe het allemaal moet.

ik ben echt een dummieleek en als ik iets fout doe is alles om zeep.

alvast heel erg bedankt hoor voor je hulp en geduld, maar ik kan echt niet beter dan wat ik nu tracht te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik het juist gedaan heb nu; de fout is blijkbaar weg tot nu toe

vroeger kon ik met de f7 en f8 toets de lichtsterkte van het scherm wijzigen; dat gaat nu niet meer; als ik op de f7 toets druk staat het strookje van de lichtsterkte op minimum terwijl het effectief de maximale lichtsterkte is ; is niet opgelost; ik kan de toets wel gebruiken en het balkje gaat op en neer maar er wijzigt niets aan de felheid van het beeldscherm en dat is nu wel heel sterk

zou je me nog even kunnen helpen aub.

ik weet het hoor en duizendmaal sorry, maar zoals ik al zegde ken ik er weinig of niets van en dan zijn zulke dingen echt wel heel erg moeilijk voor mij; bovendien ben ik niet meer van de jongste en is al dat computergebeuren meestal meer dan chinees voor mij.

alleszins bedankt voor je geduld, groetjes, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan het volgende

Stap 1:
Download de 5617643c1de01-37f9009069b39249-16x16.pngAMD Clean Uninstall Utility naar bijvoorbeeld het bureaublad.

• Klik met de rechtermuisknop op amdcleanuputility.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vervolgens verschijnt er een venster me de mededeling dat alle drivers en componenten verwijderd zullen worden, klik hier op OK.
  • Het programma zal nu geminimaliseerd worden naar de taakbalk (systemtray).
  • Tijdens dit verwijderingsproces kan het scherm even flikkeren, dat is echter normaal.
  • Als dit proces gereed is verschijnt het volgende scherm.

56176528a7e93-AMD-uninstall-tool-1.png

• Klik hier op de knop View report, sla het kladblokbestand op bijvoorbeeld het bureaublad op als AMD-rapport.txt.
  • Klik vervolgens op Finish om dit venster te sluiten.
  • Nu verschijnt het scherm met de mededeling dat het systeem opnieuw opgestart moet worden, klik hier op Yes.
  • Voeg na de herstart het rapport (AMD-rapport.txt) als bijlage toe aan het volgende bericht.

Stap 2:
Surf naar favicon.ico?DFFBD569E6E5F518367D48DEF451Lenovo toe en download dan :

• AMD Graphics Driver for Windows 7 (32-bit, 64-bit) - ThinkPad Edge E445, Edge E545
  • Monitor INF File for Windows 7 (32-bit,64-bit), XP - Notebooks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.