Ga naar inhoud

audio driver en beeldscherm


bastet

Aanbevolen berichten

was vandaag een dagje niet thuis, vandaar dat ik nu pas reageer.

 

deze morgen was alles nog zoals ik je gisteren meldde.

 

Nog niets uitgevoerd dus en als ik deze avond de pc opnieuw open blijkt het probleem van het beeldscherm en de afwezige slaapstand verdwenen. De werkbalk voor de lichtsterkte werkt dus opnieuw!!

raar maar waar.

hoe kan dat eigenlijk?

 

moet ik verder nog iets nakijken denk je of kan ik het laten zoals het is?

 

ik doe blijkbaar weer iets fout want vind het bericht dat ik net stuurde niet meer terug; man man toch!!

 

enfin dus nog en supplementaire vraag: ik moest van ABBS van alles nog doen als de fouten opgelost waren, maar als ik delfix wil downloaden krijg ik een Norton bericht.

in zijn bericht staan 2 delfix adressen; allé, ik kan er alleszins 2 verschillende aanklikken; welke moet ik nemen en moet ik Norton weer uitschakelen (voelt altijd zo onveilig hoor)

delfix blokering.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, dorado zei:

Schakel inderdaad Norton ff uit om Delfix uit te voeren, want dat is een vals positief :top:

 

 

gebeurd en gelukt, joepieééééééééééé

 

heel heel hartelijk bedankt voor al die vriendelijke en geduldige hulp

 

nog 1 echt laatste vraag: mijn laptop is nog steeds erg traag, valt daar ook iets aan te doen?

is zeker niet dringend, mar het zou wel fijn zijn als mijn machientje een beetje vinniger terug zou worden;

ik heb onlangs vanalles eruit gezwierd dat ik niet meer nodig had, maar niettegenstaande dat blijft hij erg traag.

 

ik zie dan wel of jullie me hierbij nog willen/kunnen helpen

 

maar een heel grote merciekes hoor, groetjes, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm............ duizendmaal sorry maar 'k ga der nog effekes mee wachten want rara wat had ik zonet??? Het beeldschermbesturingsprogramma........... 't heeft1 dag uitstekend gewerkt hoor en oeps..... deze melding kan mij blijkbaar niet gerust laten

het is wel telkens ik met Facebook bezig ben..... weet niet of dat belangrijke info is

beeldscherm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je een keuze moet maken tussen een bijna goed werkend stuurprogramma inclusief de F7 en F8 functionaliteit (met crash op facebook) of het altijd goed werkend stuurprogramma maar dan zonder de F7 en F8 functionaliteit.

 

Kijk wat het beste stuurprogramma is voor je adapter m.b.v. SDI (Let op: met het installeren van een stuurprogramma anders dan via Lenovo gaat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de F7 en F8 functionaliteit niet werken)

 

Download 597401c5e959b-SDI.pngSDI Lite en *pak het uit naar de map C:\Program Files\SDI
Dubbelklik SDI_auto.bat om het programma te openen.
Klik in het welkomstscherm op Download indexes only.
Klik dan op de paarse balk, kies Indexes en Ok
Zoek nu in de lijst van hardware het stuurprogramma van jouw probleemhardware en houd de muis stil bij deze regel. Je ziet dan welke versie van je stuurprogramma is geïnstalleerd en welke versie beschikbaar is.
Klik rechtsbovenin in het programma op de groene knop om de nieuwe versie te installeren.

*Kijk hier hoe je kunt in- en uitpakken.

 

 

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan ga ik kiezen voor het eerste want zo dikwijls en zo veel ben ik niet op Facebook :) !! en ik gebruik ie F7 en F8 wel vrij veel.....als ik dansles geef en het wordt wat donkerder moet ik dat nogal eens frequent aanpassen..... anders staat de pc daar zo geweldig flashie te wezen; maar alleszins bedankt voor je eindeloze geduld

 

en........... mag ik nog een vraagje stellen?

 

ik geef vrij dikwijls dansles op verplaatsing, waarbij ik de Lenovo toch vrij zwaar vind (samen met nog andere dingen). ik zoek dus iets anders met de idee om daar enkel mijn muziek (iTunes) op te zetten; iets dat vrij licht van gewicht is, met een voldoende groot scherm en mat want soms dansen we buiten en dan is een blinkend scherm geen optie.

er is zoveel op de markt en dan is het moeilijk om een wijs oordeel te vellen, als men daar niets van kent. (ik wil me niets laten wijsmaken)

zou jij of iemand anders me daar wat raad in kunnen geven aub?

mijn budget is heel beperkt

alvast weeral nen hele grote merciekes hoor, liefs, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.