Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb het inderdaad anders begrrepen, ik zie soms spoken, blijkt nu...

voor alle zekerheid heb ik alles nog maar eens doorgenomen en ik wil toch even, voor de zekerheid, het volgende vragen;

punt 7: klik nog niet op install.

daarna gaat het weer verder vanaf punt 1...

ik geraak hiervan in de war...

graag een woordje uitleg aub...

Nine

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Verstandig dat je die vraag stelt.

Wat jij aanhaalt kan inderdaad tot verwarring leiden. In deze handleiding gaan we niet naadloos over vanaf het zoeken naar- en het downloaden van een geschikte driver naar de uiteindelijke installatie omdat deze handleiding ook bruikbaar moet zijn voor hen die al over de juiste driver beschikken. Zij kunnen de eerste stappen overslaan en meteen aan de slag gaan vanaf pagina 4.

In uw geval is het belangrijk punt 1 op die pagina 4 nog op te pikken alvorens op Install te klikken. Dat zijn adviezen waarmee eerst nog rekening moet gehouden worden alvorens je dus op Install klikt.

Je kunt dus dat installatie venster van punt 7 op pagina 3 gewoon laten open staan en de handleiding op pagina 4 verder volgen totdat daar de opdracht gegeven wordt om op Install te klikken.

aangepast door droske
Laatste zin toegevoegd.
Geplaatst:

droske, die topepassingen die moeten gesloten worden...waar kan ik die vinden...er staan er wel in de taakbalk naast het vraagteken maar zijn ze dat allemaal?  of moet ik het elders vinden?

Geplaatst:

Ik heb geen vraagteken in mijn taakbalk staan, ik weet dus niet wat dat bij u voorstelt en waar het in je taakbalk staat. De pictogrammen van beveiligingsprogramma's staan altijd in de systeembalk (aan de klok). Mogelijk staan ze onzichtbaar en moet je op het ^ teken klikken om ze te zien.

Ik toon je even mijn systeembalk.

59ad26e088232_PCHscreenschots008.jpg.68288af14e66f0948ef0b3d576dd1ec9.jpg

Omdat je de systeembalk naar eigen wens kan invullen zal die er bij u anders uitzien. Ook al omdat u 360 Total Security als antivirus beveiliging gebruik daar waar ik gebruik maak van Panda Protection.

Hoe je beveiligingsprogramma's tijdelijk kunt uitschakelen kan je hier lezen: https://www.pc-helpforum.be/topic/47650-antivirus-tijdelijk-uitschakelen/

Helaas staat daar niets bij voor 360 Total Security. Dat icoontje zou er zo moeten uitzien:

59ad28ab3e241_PCHscreenschots009.jpg.4850046031f91d8fb31f4a7d8250e40e.jpg

Klik er met de rechter muisknop op. Je zou dan een keuzemenu moeten krijgen waar je de mogelijkheid hebt om de beveilig uit te schakelen.

Geplaatst:

droske ik heb van alle problemen gehad, ik heb dan toch de window defender kunnen uitschakelen, tja, wie zoekt die vind hé...

dan de AMD Radeon uitgevoerd als administrator...

dat lukte aardig tot ie zelf vroeg om het systeem terug op te starten, dan gaf hij aan dat hij niet verder kon...iets met software...te rap geklikt...

voor alle zekerheid terug opgestart en toen ik ging kijken waar de windows defender staat (systeembalk bij de klok) stond deze AMD er ook bij...

ik doe er 2 screentjes bij van de AMD zoals ie nu op de pc staat...

radeon installatie knipsel.JPG

radeon knipsel.JPG

Geplaatst:

Blijkbaar is de installatie geslaagd.

Maak nog eens een snapshot met Speccy. Zie eerdere opdracht.

Geplaatst:

Zo was het eerst:

ATI AMD Radeon R5 330
Fabrikant: ATI
Model: AMD Radeon R5 330
Apparaat-ID: 1002-6665
Herziening : 84
Subfabrikant: Onbekend (1B0A)
GPU kloksnelheid: 300,0 (855,0) MHz
Temperatuur : 511 °C
Versie stuurprogramma: 15.200.1045.0
Geheugentype: DDR3
Geheugen: 2048 MB
Bandbreedte : 14,4 GB/s

Zo ziet het er nu uit:

ATI AMD Radeon (TM) R5 M320
Fabrikant: ATI
Model: AMD Radeon R5 M320
Apparaat-ID: 1002-6665
Herziening : 84
Subfabrikant: Onbekend (1B0A)
GPU kloksnelheid: 300,0 (855,0) MHz
Versie stuurprogramma: 22.19.673.0
Geheugentype: DDR3
Geheugen: 2048 MB
Bandbreedte : 14,4 GB/s

Zie de verschillen aan de hand van de kleurtjes die ik ze gegeven heb.
Ik vind het opmerkelijk dat er niet alleen een andere driver versie staat maar ook een totaal ander driver type.

Ik stel ook vast dat je nu de Premium versie van Malwarebytes staan hebt, mogelijk als testversie voor 30 dagen.

Gelieve ook nog de oude versie Java 8 update 121 te verwijderen.

Hoe gedraagt zich nu de pc?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.