Ga naar inhoud

[OPGELOST] Lege pagina bij opstarten

Gast pertje14

Aanbevolen berichten

Heb nieuwe laptop Fujitsu Siemens aangekocht. Telkens ik hem opstart krijk ik een lege pagina van Windows Internet Explorer. Heb al overal gezocht om dit weg te krijgen. Enigste wat ik momenteel kan doen om verder te kunnen werken, is met rechtermuisknop of afsluiten drukken en dan kom ik terug op m'n bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de PC gloednieuw is, zou ik er terug mee naar de PC-boer stappen en dat laten nakijken. Moet nog in de garantie zijn en dan kan je er beter zelf afblijven.

Indien niet, mag je dit eens proberen :

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll

O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll

O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_219B3E1547538286.dll

O2 - BHO: Java Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er perfect uit. Oorzaak zal alvast geen malware zijn. Kijk eens bij msconfig (normaal via Start -> Uitvoeren) of bij de opstartprogramma's die Internet Explorer niet onmiddellijk mee start. Dan zou je hem mogelijk daar kunnen uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast pertje14

Hallo,

Probleem met blanco pagina bij opstarten nog steeds niet kunnen oplossen. Heb je misschien nog meer advies om uit te proberen ? Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er perfect uit. Oorzaak zal alvast geen malware zijn. Kijk eens bij msconfig (normaal via Start -> Uitvoeren) of bij de opstartprogramma's die Internet Explorer niet onmiddellijk mee start. Dan zou je hem mogelijk daar kunnen uitschakelen.

dit al geprobeerd zoals kape eerder aangeeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pertje14

Heb bij msconfig al meermaals gezocht naar programma's die mee opstarten en verschillende keren geprobeerd er sommige uit te vinken en dan terug op te starten maar de blanco pagina blijft steeds weerkomen. Maar wat kape zegt over opstartprogramma's die Internet Explorer niet onmiddellijk mee start begrijp ik eerlijk gezegd niet goed, weet niet waar dat te zoeken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar "start" en dan "alle programma's" en zoek daar naar "opstarten".

Als er in het lijstje bij "opstarten" Internete Explorer bijstaat, klik je die aan met de rechtermuisknop en kies je voor "verwijderen". Bevestigen met "ja" of "ok".

De snelkoppeling zal verdwenen zijn en internet explorer zal niet meer openen bij het opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.