Ga naar inhoud

[OPGELOST] router probleem (d link)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb gisteren service pack 3 geinstalleerd en krijg nu melding dat: "entry point procedure ap get Interface count" niet gevonden wordt in wlanapi.dll en "aps initialize" wordt ook niet gevonden.

Is dit een hardware drivers of software probleem?

Groetjes Ingrid

Geplaatst:

Ik heb verbinding via een usb stick en heb geen draadloze netwerk kaart op de pc heb ondertussen naar microsoft gemaild en wacht op een reaktie van hun kant.

Kan ik voorkomen dat deze foutmelding steeds op het scherm komt?

Geplaatst:

dit is een gekend probleem met D-link en SP3.

Hebt u toevallig een ontvanger met als type: DWL-G122 ?

Er zijn 2 versies zijn van deze D-link ontvanger. Kijkt u even het volgende na:

Op de onderkant van uw ontvanger (zie foto in bijlage) ziet op de bovenste regel HW version B1 of C1.

Indien u versie B1 hebt download u deze:

DWL-G122 WindowsXP Driver v2.04 With SP3 Support (12804 KB)

ftp://files.dlink.com.au/products/DWL-G122/REV_B/Drivers/DWL-G122_WindowsXP_Driver_v2.04_With_SP3_Support/DWL-G122.B1v2.04.zip

Indien u versie C1 hebt download u deze:

DWL-G122 WindowsXP Driver v3.30 With SP3 Support (13187 KB)

ftp://files.dlink.com.au/products/DWL-G122/REV_C/Drivers/DWL-G122_WindowsXP_Driver_v3.30_With_SP3_Support/DWL-G122.C1v3.30.zip

Kopieer deze link in uw browser en normaal kan u dit zo downloaden.

Voordat u deze installeert, verwijder eerst de oude drivers indien deze nog op uw pc staan.

De downloadbestanden zijn in ZIP formaat (ingepakt), om deze terug uit te pakken klik u er met de rechtermuisknop op en kiest u 'alles uitpakken'

Mocht het geen DWL-G122 zijn, kan u even het type opgeven aub?

U kan op deze website meteen uw model ingeven en kies de update voor SP3 eruit:

D-Link Support

Mvg Karel

Geplaatst:

Ik heb de c1 ga onmiddelijk de bestanden downloaden

Bedankt voor de hulp

Groetjes Ingrid

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.