Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
2 minuten geleden, ricardo425 zei:

Windows 10 stond niet erop bij de aankoop. (denk 7 of 8).

Dat had ik al van de leeftijd van de laptop afgeleid. Toch bedankt voor het melden.

Ik werk op dit ogenblik aan een advies voor je. Tot weldra.

Geplaatst:
40 minuten geleden, droske zei:

Dat had ik al van de leeftijd van de laptop afgeleid. Toch bedankt voor het melden.

Ik werk op dit ogenblik aan een advies voor je. Tot weldra.

Indien mogelijk het advies in verstaanbare taal, want ben ook maar een leek.

Geplaatst:

Start de geavanceerde opstart opties aan de hand van een harde reboot:

Deze optie kan handig zijn als u Windows niet kunt starten.

  • 1.       Houd de aan / uit knop op de pc ingedrukt totdat deze uitgeschakeld is.

  • 2.       Druk op de aan / uit knop op uw pc om deze aan te zetten.

  • 3.       Herhaal bovenstaande stappen 1 en 2 tot u het Windows-logo scherm ziet. Wees geduldig en wacht tijdens de opstart als daar om verzocht wordt (Zie onderstaande afbeelding). Soms moet men die stappen 1 en 2 tot wel 3 keer herhalen.

59be4d7911ffb_Windows10pleacewait.jpg.575b22137d9abe1f550f7f40cf9cdb95.jpg

  • 4.       Van zodra het venster verschijnt met twee keuze knoppen De PC opnieuw opstarten en de knop Geavanceerde herstelopties, klik je op de knop Geavanceerde herstelopties. Het is echter best mogelijk dat dit venster wordt overgeslagen en dat je meteen in de herstel modus terecht komt.

Voer dan het volgende uit:

Op het moment dat u het menu (op blauwe achtergrond) van de Windows Herstelomgeving ziet, kies je voor Problemen oplossen.

 

post-9560-0-21760800-1439737245.jpg

 

 

Het volgende scherm verschijnt, klik er op Geavanceerde opties.

 

post-9560-0-99331100-1439737273_thumb.jp

 

 

In het volgende scherm klik je op Systeemherstel.

 

post-9560-0-90404600-1439737301_thumb.jp

 

 

Dan dien je het doelbesturingssysteem te selecteren, klik erop.

 

post-9560-0-96952900-1439737328.jpg

 

 

In het volgende scherm klik je op Volgende.

 

post-9560-0-20174600-1439737356_thumb.jp

 

 

Selecteer dan het gewenste herstelpunt. Ga daarvoor niet te ver terug in de tijd. Een herstelpunt van kort voordat het probleem is begonnen is het meest aangewezen.

Wil je weten of het terug zetten van het herstelpunt gevolgen heeft voor geïnstalleerde software of drivers  klik dan op zoeken naar programma’s die worden beïnvloed.

 

post-9560-0-74786700-1439737386_thumb.jp

 

 

Na de zoekopdracht krijg je het resultaat-venster. Klik er op sluiten.

 

post-9560-0-20106500-1439737414_thumb.jp

 

Druk dan op Volgende.

 

post-9560-0-60430400-1439737441_thumb.jp

 

 

Klik op Voltooien.

 

post-9560-0-99184500-1439737478_thumb.jp

 

 

Klik nog op Ja.

 

post-9560-0-48391400-1439737510_thumb.jp

 

 

Het systeemherstel wordt uitgevoerd.

 

post-9560-0-80031600-1439737547.jpg

 

post-9560-0-99533200-1439737854.jpg

 

 

Als het systeemherstel voltooid is klik je op opnieuw opstarten.

 

post-9560-0-97531600-1439737887.jpg

 

 

Met dank aan clarkie!


Geplaatst:

Ik ben nog vergeten te vermelden dat, alvorens aan bovenstaande procedure te beginnen, alle externe apparaten moeten afgekoppeld zijn. Zorg er ook voor dat er geenn CD of DVD in de drive is geladen.

Geplaatst:
1 minuut geleden, droske zei:

Ik ben nog vergeten te vermelden dat, alvorens aan bovenstaande procedure te beginnen, alle externe apparaten moeten afgekoppeld zijn. Zorg er ook voor dat er geenn CD of DVD in de drive is geladen.

ER zijn geen externe apparaten aangesloten en ook geen cd of dvd

Geplaatst:

Onze laatste berichten hebben elkaar gekruist.

 

6 minuten geleden, ricardo425 zei:

Na het voltooien is de laptop opnieuw opgestart, maar is nu alweer meer dan een uur zwart scherm.

Als ik je goed begrijp dan is die herstart niet volledig voltooid geraakt. m.a.w. je Windows is niet opgestart.

Klopt dat?

Geplaatst:
2 minuten geleden, droske zei:

Onze laatste berichten hebben elkaar gekruist.

 

Als ik je goed begrijp dan is die herstart niet volledig voltooid geraakt. m.a.w. je Windows is niet opgestart.

Klopt dat?

Inderdaad, opnieuw opgestart na het logo van Dell is het gewoon zwart scherm

Geplaatst:
1 minuut geleden, ricardo425 zei:

Inderdaad, opnieuw opgestart na het logo van Dell is het gewoon zwart scherm

Ik had gedacht om een eerdere datum van herstelsysteem te proberen maar durfde niet

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.