Ga naar inhoud

Slome internet en pdf start

robbie

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik internet opstart via het internet icoon, dan duurt het eerst 2 minuten voordat ik er wat in kan doen. het schrem blijft een minuut of twee wit.

Als ik internet opstart via de shortcut in windows verkenner, dan is het wel direct bruikbaar.

Als ik een PDF-document open via bestandsbeheer, dan duurt het ook eerst 2 minuten voordat ik er echt iets mee kan. Scrollen lukt in PDf nog wel.

Bij ieder nieuw PDF-window of internet-window gebeurt dit, dus ook bij links die een nieuwe internetpagine openen.

Hoe kan dit? Ik heb extra intern geheugen bijgeplaatst, maar geen effect.

gr.

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

CCleaner - Home < verwijderd al het onnodig van je pc cookies etc. Naarmate wat je wil verwijderen. Het is compleet veilig en maakt daardoor je pc sneller. Het is 100% gratis. Ik zelf gebruik het ook en ben zeer tevreden!

Kijk wel telkens welk je wel wil of niet wil verwijderen er staat een hele lijst. Ik gebruik het vooral voor mijn Cache ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.