Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb een probleem met de installatie van de driver van mijn nieuwe GTX 260 Nvidia. (Graphic Cards - GeForce GTX 200 Series - GTX 260)

Telkens als ik de CD in de computer steek, en ik druk op 'Windows Driver' om het te installeren (enigste knop die kan aangeven op installatie van de Driver), dan verloop het installeren goed. Maar, als ik de computer dan opnieuw opstart, dan staat windows ineens op 4-bit en laagste resolutie, en ik kan er niks aan veranderen. Als ik de driver uninstal, dan zijn alle 'normale' kleuren terug en de vorige resolutie. :s

Het rare is (het is een splinter-nieuwe computer), toen ik en mijn maat (die onderdelen heeft ineen gestoken enzo.) de driver installeerde, was er helemaal geen probleem.

Andere info:

-Ik gebruik Windows XP, service pack 2(van mijn vorige pc nog). Ik wil nog upgraden, maar dan krijg ik een error 0x007058 (iets in die aard, met die getallen. En trouwens, het lukte de eerste keer ook direct zonder upgrade. :s

-Als ik de Disc van de Driver insteek en ik druk op [instill DirectX] of [Manual] dan komt er telkens de error 'Could not read, please try again' of iets in die aard (note:het blijven proberen lukt dus niet)

Ik weet niet welke specs ik zou moeten geven, dus als je er wilt weten, gewoon vragen. (en liefsts ook zeggen waar ik die specs kan terugvinden :P )

Hartelijk bedankt voor de hulp alvast.

Geplaatst:

Heb je Windows XP niet opnieuw geinstalleerd?

Dan zou ik dat als eerste proberen, en de drivers van HIER downloaden.

Die van de bijgeleverde CD zijn namelijk out-dated en daarom minder goed.

De Standaard windows drivers zijn brol, dus die niet gebruiken...

Wat is de rest van je specs?:tongue:

Dat kan je uitlezen met een programma als Everst of vraag het aan die vriend...

Geplaatst:
Heb je Windows XP niet opnieuw geinstalleerd?

Dan zou ik dat als eerste proberen, en de drivers van HIER downloaden.

Die van de bijgeleverde CD zijn namelijk out-dated en daarom minder goed.

De Standaard windows drivers zijn brol, dus die niet gebruiken...

Wat is de rest van je specs?:tongue:

Dat kan je uitlezen met een programma als Everst of vraag het aan die vriend...

Bedankt voor de hulp, maar het bleek dat als ik gewoon de mappen in de CD opende en dan DirectX via een map daar installeerde, waarna ik daarna gewoon de Driver zoals gewoonlijk installeerde dat het ineens perfect werkte.

Als ik op 'Install DriverX' drukte als ik de CD liet spelen kwam er telkens een error dat het niet te lezen was. :s

Ik weet niet, maar ik denk dat mijn nieuwe DVD-lezer een beetje raar doet, ik kan bijvoorbeeld World of Warcraft (een online videospel) niet installeren zonder allemaal verschillende errors. Maar das niet zo erg aangezien ik die gewoon ga kopieren van men oude PC naar men nieuwe. Maar het is toch raar.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.