Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Klanten van KPN worden overspoeld met spamberichten. Normaal gesproken haalt slechts een enkel ongevraagd reclamebericht hun inbox, nu zijn dat er per dag tien tot dertig.
 

Volgens de Volkskrant komt dat doordat de filters die ongewenste reclame moeten tegenhouden, kapot zijn. Het probleem zou al maanden spelen en KPN kan de oplossing maar niet vinden.

Topman Eelco Blok van KPN heeft onlangs een e-mail aan klanten gestuurd waarin hij zijn excuses aanbiedt voor de spam. Hij belooft "binnen enkele maanden" beterschap.

Het bedrijf zegt dat het probleem niet speelt bij dochterbedrijven XS4ALL en Telfort en ook niet bij zakelijke klanten van KPN.

 

Bron.

  • kape vastgeprikt en In de kijker dit topic
  • kape Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.