Ga naar inhoud

Onvoldoende geheugen?

apoc

Aanbevolen berichten

Hoi,

misschien kunnen jullie hiervan de oorzaak en oplossing achterhalen.

sinds enkele dagen krijg ik de fout melding onvoldoende geheugen beschikbaar. dan reageert mijn pc heel traag en moet ik programma's afsluiten. als ik deze foutmelding negeer loopt mijn computer helemaal vast en kan ik niets meer doen.

het vreemste is dat dit zelfs gebeurt terwijl ik soms maar gwn aan het surfen of op msn aan het chatten ben, dus dit zijn geen zware verreisten.

ik heb mijn pc al reeds meerdere keren gescant en er word nix van virussen of spyware gevonden.

ik heb een laptop acer aspire 5920

intel core 2DUO cpu 2GHZ

2,00 GB ram

vista 32bits systeem

nvidea 8600M gt

150 HDD

foutmelding kan bekeken worden in de bijlage.

post-6276-1417703797,9809_thumb.jpg

post-6276-1417703798,2923_thumb.jpg

post-6276-1417703798,3918_thumb.jpg

post-6276-1417703798,4299_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niets., ze zijn niet doorgekomen precies.

PS, ik heb de screens gevonden in je oorspronkelijk bericht.

Vreemd, maar ik zie geen uitzonderlijke belasting van je systeemram.

Ook staan er niet teveel programma's gelijktijdig open (er ontbreken er wel 2 of 3, maar daaraam zal het niet gelegen zijn).

Ik heb ook vista met 2gig ram, en het gebruik van mijn ramgeheugen staat even hoog dan op jouw pc als ik in virtuele omgeving xp draai in vista.

Toch draait alles hier prima.

(ik gebruik wel tune up utilitys om de pc gezond te houden, dat kan ook verschil maken.

Kan iemand anders vertellen of 2 gig voldoende is zonder tweaks in vista toe te passen?)

Er is dus extra belasting van je ramgeheugen dat niets te maken heeft met de programma's die je staan hebt.

Het kan misschien een besmetting zijn die extra beslag legt op je systeemram.

Post eens een hijackthis logje.

Ik heb nog een bijkomend vraagje.

Hoeveel schijven/partities heb je, en hoeveel plaats is er nog op elke partitie.

Beschrijf dat eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.