Ga naar inhoud

HADEVE2309

Aanbevolen berichten

er is nog steeds beperkte toegang.  Maar avast laat  zich niet uitzetten via taakbeheer/processen/proces beeindigen. Melding.....Kan bewerking niet voltooien ...toegang geweigerd.

Staat trouwens een avast 32 bits op het systeem, terwijl het volgens mij een 64 bits windows versie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK ben heel erg blij met het resultaat in ieder geval.

Heel erg bedankt voor de geweldige hulp en de professionele manier waarop e.e.a verlopen is.

Ik heb nog een paar korte vragen over dit topic en als het mag 2 vragen die met mijn internet/netwerk te maken hebben.

1) Kan ik de eerder uitgezette adapters weer aanzetten: Qualcomm controller en intel Centrio wireless N2230 ?

2) wat te doen om malware te voorkomen, ik zie niet altijd wat andere doen op de laptop, dus is voorkomen beter dan genezen.

Beschermt Avast tegen malware ? In het verleden heb ik JRT gebruikt is dat een optie ?

dan..

Als ik mijn draadloze netwerken-lijst bekijk, zit er een onbeveiligd netwerk op met de naam van mijn HP-printer laserjet 300

dat is er ooit ingezet door mijn internet provider die glasvezel bij mij hebben geïnstalleerd.

Ik houd niet van onbeveiligde netwerken maar heb geen idee hoe en waar ik dat netwerk kan verwijderen of beveiligen.

Als u liever hebt dat ik een nieuw topic hierover start, laat mij dat dan aub even weten.

Nogmaals dank aan alle probleem oplossers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag 2 laat ik over aan Apps. Het is hem op het lijf geschreven.

Betreffende je eerste vraag.

Als je gebruik blijft maken van de nieuwe D-link USB Wireless adapter dan laat je die Intel Centrino best uitgeschakeld.

Qualcomm Atheros AR8161/8165 PCI-E Gigabit Ethernet Controller is er om via utp verbinding te maken, maar dat wist je wel hé. Eerder zei je dat die "kaart" stuk is. Als dat zo is dan laat je die best uitgeschakeld. Maar misschien is ze helemaal niet stuk en kon je via kabel ook al omwille van Avast geen verbinding krijgen met Het Internet. Zet ze maar eens aan, doch ik zou eerst wel die D-link adapter verwijderen (best bij uitgeschakelde Windows). probeer dan eens met kabel verbinding te maken.

Nu over naar Apps die je de ultieme oplossing heeft aangereikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@droske

Het is abbs of staat je bril net andersom op apps :rofl:

Even over de beveiliging ik zou avast! geheel verwijderen hij word te opdringerig als je de gratis versie gebruikt.

Uitleg hoe: https://www.avast.com/nl-nl/uninstall-utility

Kies eens voor de nu gratis te krijgen Kasperskey: https://www.pc-helpforum.be/topic/67333-kaspersky-free/?tab=comments#comment-529395

En gebruik de Firewall van Windows, zet malwarbytes free erbij en scan daar één maal per week mee.

Download  MalwareBytes Anti-Malware

Zo kan je malwarebytes free instellen: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=325&t=21101

Link naar reactie
Delen op andere sites

hardstikke bedankt voor de  adviezen, dat ga ik morgen eerst allemaal doen. Voordat de rest  van het gezin er weer het internet mee opgaat.

Voor nu ....een fijne avond en prettig weekend.

Groetjes

henk

P.S.bestaat er een mogelijkheid om een verslag te krijgen/printen van dit topic >

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.