Ga naar inhoud

[OPGELOST] dvd's spelen niet af

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi, ik heb sinds korte tijd problemen met het afspelen van mijn gebrande dvd's sommige spelen perfect af. en sommige beginnen te spelen vanop 5 min en blijven dan hangen. op de pc spelen ze dan weer perfect met menu en al. ik brand maar op 4 speed, en heb al andere schijfjes gekocht. ik heb hier ook 3 dvd spelers staan en ze willen op geen enkele. echter hebben niet alle filmen het? wie kan mij helpen aub?

want ik word er gek van. ik wind dan eindelijk goedefilmen en dan willen ze niet afspelen.

groetjes

Geplaatst:

ik heb vroeger nooit problemen gehad. ik gebruikte platinum +r en sinds 6 maand heb ik problemen ook als iemand anders ze brand, en niet alle films hebben het probleem. ik brand met nero of shrink of clone, want nero kan geen vts dvd files branden.

Nu heb ik schijfjes merk philips en nog hetzelfde probleem.

Geplaatst:

Hoe oud zijn die 3 dvd spelers?

Heb je de lens al eens proper gemaakt?

Ooi heb ik iets gelijkaardig voorgehad met een gewone cd speler. Soms wou hij een cd niet lezen, soms wel. Er was echt geen lijn in te trekken. Bleek uiteindelijk dat de lens niet meer goed gecalibreerd was door een schok ofzo.

Geplaatst:

2 zijn ongeveer 2 jaar oud, en de samsung is 6 maand oud

Geplaatst:
2 zijn ongeveer 2 jaar oud, en de samsung is 6 maand oud

probleem is opgelost, toevallig 1 met clone dvd gebrand en die speelde wl af. dus alle films die niet wilden spelen met clone dvd gedaan en ze spelen nu allemaal af. probleem zit in shrink, die filmen spelen niet af. en met name sinds ik nero 9 heb. daarvoor had ik nooit problemen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.