Ga naar inhoud

Updates in lus

penouki_72

Aanbevolen berichten

Hoi,

Enkele dagen geleden heeft mijn laptop de automatische udates van vista home premium gedownload. Na het heropstarten start windows op, verschijnt er het scherm "updates configureren fase 3 van 3 87% voltooid" dan "afsluiten" en alles begint opnieuw. Dit zowelm als windows in normale of veilige modus opstart. Kan er mij iemand zeggen hoe ik kan maken dat deze updates niet starten en ik terug in mijn systeem kan. Ik zal je (bijna) voor eeuwig dankbaar zijn ;-)!!!!

Groetjes, Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunt u nog wel in veilige modus komen?

tijdens opstarten meerde malen op f8 drukken.

als dit wel kan dan kunt u vanuit veilige modus een systeemherstel uitvoeren.

zet dit systeemherstel dan terug naar een punt VOORDAT u ging updaten en de problemen begonnen.

als u niet uit veilige modus kunt opstarten kunt u opstarten vanaf de windows (vista?) dvd en vanuit daar systeemherstel uitvoeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
Gast socrates

Start de PC met behulp van de Vista DVD. Kies na het instellen van de

landeninstellingen voor Deze PC repareren. In het rijtje met

herstelopties kies dan Systeemherstel en neem een herstelpunt voor de

installatie van de updates.

Installeer niet opnieuw de updates, maar download eerst

DEZE

Uitleg.

Installeer deze update zodat toekomstige updates op alle versies van Windows Vista kunnen worden geïnstalleerd. Deze update kan vereist zijn voordat geselecteerde toekomstige updates kunnen worden geïnstalleerd. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten. Deze update kan na installatie niet worden verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie....heb idd de windows dvd opgestart en het werkte....

Heb alles opnieuw geinstalleerd...alleen heb ik nu geen hardware meer op de een of andere manier.

Ik ga het nog maar weer een keer proberen, hopen dat het nu wel allemaal weer gaat werken...

Bedankt nog

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.