Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op m'n PC en laptop werk ik beide met Office 2010. Ik wil mijn e-mailcontactpersonen van m'n PC overbrengen naar m'n laptop. Op beide gebruik ik Windows 10.

Kan iemand mij de stappen beschrijven hoe dit te doen?

H. de Reus

Geplaatst:

Ik ga het Microsoft zelf laten uitleggen.

 

Exporteer de contactpersonen van de ene computer (Outlook 2010) als volgt: https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-exporteren-uit-Outlook-10f09abd-643c-4495-bb80-543714eca73f#ID0EAABAAA=2010

 

Importeer de geëxporteerde contactpersonen in de andere computer (Outlook 2010) als volgt: https://support.office.com/nl-nl/article/Contactpersonen-importeren-in-Outlook-bb796340-b58a-46c1-90c7-b549b8f3c5f8#ID0EAACAAA=2010

 

Succes!

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.