Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Er is iemand die mijn email heeft ingesteld als forward adres... Ik krijg vanaf vorige week die zijn e-mails binnen. Hier enkele screenshots.

Ik zal eens proberen om die persoon via mail te bereiken. Of is dat geen goed idee?

Mvg,

Jonas

Hieronder een screenshot. Ik had ook zijn registratie email gekregen, in het portugees...

927a0c2027d6f3d0cf3287fcaed4c57f.png

Geplaatst: (aangepast)

Heb ik gedaan. Ik heb nog een beetje afgewacht maar zonder resultaat. Ik krijg hoofdzakelijk die mails van indeed. Ik zal proberen indeed dan te blokkeren?

Mvg,

Jonas

aangepast door AsjePc
tikfoutjes
Geplaatst:
20 uren geleden, AsjePc zei:

Ik zal proberen indeed dan te blokkeren?

Dat zal de enige mogelijkheid zijn om van die mails af te raken.

Je kan ondertussen blijven proberen om indeed te contacteren; eventueel via de oorspronkelijke afzenders van mails.

Geplaatst:

Gebruik MailWasher free, en blokkeer alle ongewenste afzenders.

Ga naar het tabblad Instellingen  >>  Spam gereedschap  >>  toevoegen bij Zwarte lijst.

Als je contact opneemt met 'ze' dan zijn ze blij, jouw e-mailadres bevestigd dat het klopt en ze blijven (voor jou) ongewenste berichten sturen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.