Ga naar inhoud

Netwerkprinter in netwerk brengen


RK

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Stegisoft heeft mij gevraagd om de FRST logjes na te kijken.

Echte problemen (besmettingen) heb ik niet gevonden, maar wel een paar kleine foutjes die we toch gaan oplossen.

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64.exe) opnieuw gebruiken.

 

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Bedankt om de logjes na te zien. Ik ben reeds tevreden dat er gen grote onoverkomelijkheid zijn gevonden. De kleine foutjes wegwerken is niet nodig daar we toch een volledig format van de machine gaan doen eens het scanprobleem is opgelost.

 

Dus kunnen we allicht verder met het scanprobleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, RKN zei:

De kleine foutjes wegwerken is niet nodig daar we toch een volledig format van de machine gaan doen eens het scanprobleem is opgelost.

Dan laten we het hierbij voor wat betreft de malwareopruiming.

 

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

 

Dan laat ik het verder over aan stegisoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste mensen, is er misschien iemand anders die mijn probleem "niet kunnen scannen" eens kan bekijken, want ik heb de indruk dat stegisoft wat uitgekeken is op dit probleem en dat dat de reden is waarom ik geen antwoord meer krijg?

 

Alvast mijn oprechte dank voor alle relevante hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat je niet wilt meewerken.

Wat heeft het zin als ik uw denkpiste volgt.

Je kan beter Windows opnieuw installeren en daarna printer installeren.

Want als ik de moeite doet en daarna Windows opnieuw installeren en werkt ook niet dan weer niet dan moeten we weer tijd voor maken.

Wat heeft in godsnaam Windows opnieuw installeren te maken met printer installeren?

Je kan met Ccleaner alle rommel opruimen.

Daarvoor moet je helemaal geen Windows opnieuw installeren.

Ik zelf ben 10 tallen jaren bezig met computer en misschien 5 keer in mijn leven Windows opnieuw geïnstalleerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.