Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb iets in de handleiding gelezen doch het is Engels:

 

ScanGear Tool
Click [Add Program], then add the ScanGear Tool. If the ScanGear Tool is not displayed in the list, click [Browse] to select the following file.
\Windows\Canon\ScanGearIR\SGIRTool.exe
Click [Next].
(3)Click [OK] and close the [Windows Firewall] dialog box.
For Windows 7/8/8.1/10:
(1)Click [Start]-[Control Panel]-[System and Security]-[Windows Firewall]-[Advanced Settings].
For Windows 8/8.1: Display the charm bar to the right of the screen, and enter "firewall" in [Search]. Select [Settings], and click [Windows Firewall] - [Advanced Settings] in the displayed results for [Settings].
For Windows 10: Right-click the Windows icon, and then click [Control Panel] - [System and Security] - [Windows Firewall] - [Advanced Settings].
(2)Select [Inbound Rules] in the [Windows Firewall with Advanced Security] dialog box, click [New Rule].
UDP port
In [New Inbound Rule Wizard], select [Port], then click [Next].
Select [UDP], enter 56338 in [Specific local ports], then click [Next].
 
Ik vermoed dat het zo is:
configuratiescherm / Windows defender firewall / regels voor inkomende verbinding
Klik rechts op nieuwe regels
Kies poort
Kies UDP en typ 56338
Verbinding toestaan
Kies alleen prive want ik denk dat het voldoende is.
Verder weet ik niet omdat ik niet verder ging.
 
Als je daarme klaar ben dan pc opnieuw opstarten.
Probeer dan opnieuw scangear te starten of opnieuw te installeren.
Uw systeem werkt iets anders dan de mijne
 
Originele exe uitgepakt en pdf gemaakt
 
 

 
 
aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik heb je instructies zoals hierboven beschreven volledig opgevolgd. Finaal pc opnieuw opgestart en programma gestart, echter zonder succes. Programma eraf, programma opnieuw geïnstalleerd, opnieuw opgestart, programma gestart, maar ook deze keer geen resultaat.

Precies hetzelfde scherm dan enkele berichten terug...

 

 

 

Geplaatst:

Hallo, vermoed dat er ook niet direct een probleem is met Windows defender firewall daar de printer wel werkt... Indien er wel een probleem mocht zijn met Windows defender firewall zou toch de printer ook worden tegengehouden... Niet?

Of hoe ziet jij dat?

 

Geplaatst: (aangepast)

Ziet je bij printer en scanner zowel printer als scanner of ziet je 1 toestel?

 

Kijk eens bij deze afbeelding wat je kan zien bij discover

 

2.jpg

 

Is het mogelijk om uw printer naar fabriekstoestand te zetten en dan poort opnieuw instellen op de printer?

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Hallo, bij de printer bemerk ik hetzelfde toestel (1 toestel)... Bij "Discover" zie ik hetzelfde toestel verschijnen... Intussen heb ik ook de printer naar fabrieksinstellingen gebracht en de poort opnieuw ingesteld, doch ook dat het de oplossing niet gebracht.

Hopelijk kunnen we het toch nog vinden.

Greetz, R


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.