Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Ga naar configuratiescherm / windows firewall

Klik op geavanceerde instellingen

Zoek bij inkomende en uitgaande regels canon regels en zorgt dat het toegestaan is.

Dat is waarschijnlijk de oorzaak dat installatie Scangear niet lukt.

 

Verdelers van canon kan je op deze pagina vinden.

Normaal zou uw verdeler waar je aankoop had gedaan kunnen helpen.

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

 

Bedankt voor bericht. Zelf denk ik ook dat het iets met de firewall heeft te maken. Ik heb je instructies zo goed mogelijk opgevolgd maar ook dit heeft de oplossing niet gebracht. Ik ontving wel een nieuwe pop-up (zie hierna).

Ik heb zelfs firewall uitgezet (denk ik), echter ook zonder resultaat.

(Kan goed overweg met pc maar dat soort zaken vraagt een doorgedreven kennis, dewelke ik (helaas) niet heb.)

 

Misschien kan iemand dieper ingaan op de instellingen van de firewall, want allicht is dat het probleem?

 

Website van Canon ken ik, maar het onderhoudscontract van de machine is verlopen. Wanneer ik deze mensen thans laat langskomen kost dit handenvol geld.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.jpg

aangepast door RK
Geplaatst:

Voor de duidelijkheid: deze pop-up verscheen toen ik bij wijze van controle de in en uitgaande regels van de machine geen toegang had verleend...

 

Thans staat alles open, alle regels, dewelke betrekking hebben op de machine, hebben, volgens mij, toegang!

 

Geplaatst:

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Geplaatst:

@stegisoft

 

Vooreerst nogmaals mijn oprechte dank om niet af te laten en verder te zoeken naar het probleem en een eventuele oplossing.

 

Deze morgen contact genomen met Canon dewelke mij meegedeeld hebben dat ik voldoende heb aan volgende drivers:

- PLC6 Printer Driver V21.85;

- Color Network ScanGear 2V 2.23;

- Generic fax Driver V10.26;

om de machine draaiende te krijgen.

 

Zonder onderhoudscontract zouden deze mensen niet mogen tussenkomen.

 

Dus we staan er zelf voor.

 

Intussen heb ik ook je opdracht netjes uitgevoerd, waarvan je de bestanden in bijlage kan terugvinden.

 

Hopelijk kan dit wel duidelijkheid brengen.

 

FRST.txt

 

Addition.txt

 

 

Geplaatst:

Ik zal iemand anders vragen om uw log na te kijken want ik ben daar geen specialist in.

Merk dat je met verschillende antivirus programma werkt en andere dingen zoals AVG PC TuneUp

Even geduld tot iemand uw log na kijkt.

 

 

 

Geplaatst:

@stegisoft :

 

Hallo, bedankt om dit te melden. Ik wacht dus af. 

 

Voor zover ik weet nooit AVG geïnstalleerd  en TuneUp is me ook onbekend. 

Dat is raar. 

 

Antivirus is momenteel Kaspersky...

 

Ik wacht nu even af dus. Bedankt !


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.