Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ook dit hebben we reeds allemaal geprobeerd, echter zonder resultaat... We hebben al zoveel geprobeerd: we de kopieer zelf zijn ip-adres zelf laten bepalen enz...

Maar ook dat heeft de oplossing niet gebracht.

 

We weten het eigenlijk niet meer. 

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Je kan teamviewer downloaden.

Ik had de laatste tijd nogal druk gehad.

Je kan de programma starten en dan krijgt je paswoord die je aan mij met privé bericht kan geven.

We moeten wel privé laten weten wanneer we kunnen.

Je hoeft er niet bij te zijn maar de printer moet wel aan staan.

 

Geplaatst:

Hallo, vooreerst nogmaals dank om gisteren gedurende een aantal uren naar mijn pc te willen kijken om de scandriver geïnstalleerd te krijgen. Jammer genoeg is het niet gelukt. Ik heb ook het programma Softi ScanWiz V2 op mijn pc laten staan, omdat je me vertelde dat je per ongeluk enkele virussen op mijn pc had gezet. Allemaal geen probleem. Maar nu blijken een aantal bestanden aangetast vermoedelijk door die virussen. Pc reageert ook niet meer normaal. Wat moet ik hiermee? Die virusscanner lijkt niet te werken... Kun je scherm spoedig terug overnemen? Ik ben ervan overtuigd dat je dit kunt oplossen.

Geplaatst:

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.