Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Ik werk een summiere planning uit waarbij ik per opdracht een arbeider toewijs en een uitvoeringsperiode in 2 delen. Er zijn meer opdrachten dan arbeiders dus wil ik het risico vermijden dat ik een arbeider dubbel boek, of dat bepaalde arbeiders geen werk hebben gedurende een periode.

 

Bijgevoegd vind je een voorbeeld terug waar ik naar toe wil.

 

De bovenste tabel is waar ik input breng, de onderste tabel zou dmv formules automatisch een overzicht moeten geven in tijd per arbeider. Ik wil een "X" als de datum geboekt is voor de betreffende arbeider.

 

Ik vermoed een dat hiervoor een een combinatie van verschillende formules (zoeken, vert.zoeken, index) zal nodig zijn, alleen zie ik het niet. Een oplossing via VBA is zeker ook aanvaardbaar, daar heb ik nog minder kaas van gegeten.

 

Kan iemand helpen (met een eerste aanzet)?

 

Kevin

voorbeeld overzicht.xlsx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.