Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Waar kan ik windows 2000 downloaden of kopen op internet alsjeblief?

Alvast bedankt,

groetjes Daphna.

Ik zou je niet aanraden 2000 te kopen of Vista.

Ik zelf heb beide gehad. XP blijft momenteel het beste besturing systeem naar mijn denken.

De nieuwste versie van windows is al ontwikkeld en is stabieler als vista en XP[Release datum niet bekend].

Als je echt vastberaden bent op 2000 te halen ga eens informeren bij een dichtbijzijnde gespecializeerd computer winkel zij weten wel raad.

Zoals ik al zij ik raad XP aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik raad nog windows xp aan.

overigens is het ten strengste verboden om hier te vragen om een download voor betaalde software (windows 2000 downloaden dus) geen illegale dingen hier!

mocht u nu echt windows 2000 willen dan kunt u idd eens bij een zaakje bij u in de buurt kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik raad nog windows xp aan.

overigens is het ten strengste verboden om hier te vragen om een download voor betaalde software (windows 2000 downloaden dus) geen illegale dingen hier!

mocht u nu echt windows 2000 willen dan kunt u idd eens bij een zaakje bij u in de buurt kijken...

En dan nog je hebt een WGA op elke soort windows en je wordt toch gepakt met je illigale bezigheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.