Ga naar inhoud

microsoft account

nine

Aanbevolen berichten

Je moet het wachtwoord invoeren waarmee u zich op je pc inlogde toen u zich nog met een Microsoft account inlogde.

Ik ben er altijd vanuit gedaan dat u dat ook zo deed, maar nu begin ik daar aan te twijfelen. Misschien ten onrechte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere optie is om het wachtwoord te veranderen. als u het echt niet meer weet.

Voorwaarde is dan wel dat u vooraf een ander email adres ingevuld heeft ten tijde dat u zich registreerde. 

Als u die wel heeft ingevuld kun u "wachtwoord vergeten" kiezen en volgen wat er staat aan opties. Een van de opties is om een code op te vragen waarbij u het andere email adres moet invullen. daar ontvangt u de code en daarna kunt u een nieuw wachtwoord invullen.

Weet u het echt niet meer, ook na veel pogingen, stuur dan via een ander account een bericht naar de Helpdesk van Hotmail/Outlook/Livemail afhankelijk welk soort account het is. Misschien staat er ook een telefoonnummer in de help, dat weet  ik niet.

Het zijn dus eigenlijk 2 problemen..:

1. Het probleem dat ik gisteren beschreef...
  2. Het probleem dat u niet meer in uw Microsoft account kunt komen

Als probleem 1 opgelost is, wil dat niet zeggen dat u probleem 2 niet meer heeft, maar us bent dan wel van de vervelende meldingen af.

Probleem 2 is een op zich zelf staan probleem en is alleen belangrijk als u dat Microsoft account nog echt nodig heeft.

Als u het dus niet meer nodig heeft maakt u simpel een nieuw account aan.

Dals als dan vervolgens probleem opgelost is... dan zijn beide problemen toch opgelost en hoeft er ook geen moeite meer gedaan te worden om het wachtwoord terug te vinden...

Daar kunnen wij dus geen uitspraak over doen, de keuze is bij u.

Mocht het niet helemaal duidelijk zijn dit verhaal droske zal best goed weten wat ze aan wil vullen.

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me aangemeld met alle mail adressen die ik heb...en m'n gmail adres is zonder problemen aanvaard...waarom hij dan m'n telenet adres vroeg??? geen idee...ik heb de beveiliging aangepast ook...het blijkt nu in orde ten zijn...tenzij ik binnen afzienbare tijd weer eens een melding krijg...dan haal ik er m'n pc-ber bij want dit gaat boven m'n petje...

bedankt route99, maar van mij mag dit item terug gesloten worden...

slaap ze nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad: waarom dat Telenet adres gevraagd wordt blijft vreemd. De methode  die ik beschreef lost alleen de Microsoft problemen op.

Maar betreft het dus in het onderste plaatje om een Telenet adres?

In dat plaatje staat ook dat er met een ander Microsoft adres aan gemeld kan worden. Probeer dat eens en log vervolgens weer uit. Misschien is dan het probleem wel over?

Knipsel2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wat ik gedaan heb...en ander adres gebruikt, gmail, en toen kreeg ik direct toegang en ja het was een telenet adres in dat plaatje...

ik denk dat het klaar is nu en zo niet, dan haal ik er iemand bij want ik begrijp niks van die software en zelfs niet alles van de termen die in dat jargon gebruikt worden;.

dank je wel route99 om mee te denken en oplossingen uit te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee droske, het is gemaakt op basis van m'n telenet adres, vandaag vroeg hij het weer...dus dat blijft hetzelfde, ik kan wel met m'n gmail adres inloggen...de rest ga ik maar laten, als de pc-boer hier nog eens moet zijn laat ik hem er naar kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dat het een beetje boven je "petje" gaat. Daardoor is het voor ons ook niet gemakkelijk om je te helpen.

Fijn dat de pc boer bij u aan huis wil komen. Waar vindt je dat nog tegenwoordig?

We wensen je een mooi en gezellig eindejaar toe en heel veel goeds voor 2018.

Op uw vraag zal ik het topic nu sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.