Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
2 uren geleden, Dagini zei:

Fast boot vind ik niet terug in de bios

Bij mij is het een optie in Advanced mode > Boot > en daar heb ik de optie enabled of disabled

(maar gezien mijn bios (Asus bios) een àndere zal zijn dan de uwe, kan ik je hier ook weer niet helpen. (maar vorige keer heb je het ook na wat pogingen gevonden hé?)

Geplaatst: (aangepast)

Passer in advanced staat geen boot

En in boot staat het op legacy

ik vrees dat het niet gaat lukken

DSC00898.thumb.JPG.0350fdfba3a0ec10566d04ffdf3d82ee.JPG

DSC00905.JPG

DSC00906.JPG

aangepast door Dagini
Geplaatst:

Dan kan ik je niet verder helpen... 'k dacht dat het mogelijk aan die instellingen zou liggen...

Plaats toch nog eens een plaatje van je boot/opstartvolgorde ?

Geplaatst:

Sorry vergeten te zeggen het opstarten is geen probleem het prog. redo start op   maar het geeft na ongeveer 1 min de foutmelding:

FATAL: errror inserting Versoftb (/lib/modules/2.2.0-23-generic/initrd/versafb.ko:no Such device

dat is het probleem

Geplaatst:

Dagini,

als je programma versoft een foutmelding geeft, hoeven we normaal niet verder te zoeken in de bios, maar moet naar het programma redo backupgekeken worden - is mijn idee.

In het begin vroeg Droske je al of je de nieuwste versie gebruikt - maar dat doe je dus blijkbaar.

Ik denk dat je beter je licht eens gaat opsteken op hun forum ?  Er is daar trouwens een dag geleden ook een vraag over gepost - (misschien wel door jou?)µ

Wat denk je?

(heb je de mogelijkheid om die stick eens op een ander win 10 systeem uit te proberen?)

Geplaatst:

Ja heb dit zo goed als mogelijk op hun forum uitgelegd en nu is het wachten op hun rectie

Heb jammer genoeg geen ander win10pc

alvast dank voor de geboden hulp

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.