Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik geraak sinds 2 weken vanop mijn thuisnetwerk niet meer op deze website (https://socialclub.rockstargames.com/).

 

Ook de software die bij deze website hoort werkt niet meer (kan niet meer inloggen). Heb geprobeerd op pc, 2 laptops, 1 tablet, 1 smartphone

 

Als ik elders inlog (bv op mijn werk) op diezelfde toestellen lukt het wel.

 

Heb al contact gehad met telenet, maar die zien niet direct een fout.

 

Kan iemand mij helpen?

 

Dank!

aangepast door Essende
Geplaatst:
56 minuten geleden, Essende zei:

Ook de software die bij deze website hoort werkt niet meer

Probeer eens met die te uninstallen (aangeraden: met revo uninstaller), dan Ccleaner het register en zo laten 'uitkuisen', rebooten en de software terug installeren... ?

 

(enne: welkom op PCH Essender ! )

Geplaatst:

lijkt me nutteloos... heb hetzelfde probleem op zowel pc als op laptop. maar als ik beiden meeneem naar mijn werk, werkt het wel (zowel pc als laptop)

Geplaatst:

Dan denk ik aan een beperking door je firewall/modem/... - maar dit is niet mijn terrein.

Even wachten dus tot iemand dit leest die hier meer vanaf weet

(en sorry dat je het al vertelde, alleen had ik toestel gelezen ipv toestellen...)

Geplaatst:
1 uur terug, Essende zei:

Heb geprobeerd op pc, 2 laptops, 1 tablet, 1 smartphone

 

Als ik elders inlog (bv op mijn werk) op diezelfde toestellen lukt het wel.

:hmmmm: Het lijkt op een IP-blokkering :hmmmm:

Ben je 'stout' geweest?, games websites zijn heel streng met naleven van hun forumregels en alle andere voorwaarden.

Neem contact op met Support van die website.

Geplaatst:

nope, niet stout geweest :)

contact opnemen met support gaat niet van thuisuit, omdat ik eenvoudigweg niet op die site geraak.

 

kan eens proberen via 4g natuurlijk...

Geplaatst:
3 uren geleden, Essende zei:

kan eens proberen via 4g natuurlijk...

Ben benieuwd . . . . . . :pray:

Of een e-mail sturen als je een e-mailadres van hun hebt.

 

38 minuten geleden, fcbrugge zei:

Probeer anders eens met Opera browser .

Ga toch niet een andere browser installeren, alléén omdat enen site niet tebereiken is . . . . . :hmmmm:

Geplaatst:

kreeg bericht van rockstar om mijn dns settings aan te passen, maar dat gaf geen verschil. ik ben sowieso niet geblokt of iets dergelijks. volgens hen ligt het aan de provider.

 

browser is op zich niet het probleem, heb het probleem op firefox, explorer, chrome...

 

bovendien interesseert die website mij niet echt, wel de software (maar wss werkt die over dezelfde website).

 

vanop andere locatie, met dezelfde laptop/pc werkt het wel, kan ik de website wel bereiken!

 

in bijlage hoe ik de website te zien krijg, onderaan het foutenlogbestand.

2de bijlage is de foutmelding die ik krijg via de software (maar die code zegt mij niets)

 

PS: op smartphone krijg ik de website er SOMS wel door via mijn thuisnetwerk.

 

wat een gedoe zeg.

 

Is hier daarnet een informaticus geweest en die weet het ook niet direct. woensdag komt er iemand van telenet (maar die moet ik betalen als hij ziet dat het niet aan telenet ligt)

 

cdn.thumb.png.7e26692737bf5ae138d1164d39b80342.png

 

 

Essende05112017.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.