Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat jullie zien in bijlage.

blad1,blad2,blad3 zijn timesheets die ik moet copieren van aparte excel files. Dit kunnen er een paar 100 worden.

De layout blijft onveranderd.

 

Nu moet ik deze manueel intypen en optellen.

 

opdracht:

blad "resultaat" daar wil ik in elke cel de som van alle timesheets van elke werknemer op de juiste datum.

timesheets.xlsx

Geplaatst:

ja deze staan in een map genaamd time sheets.

deze excel files hebben als naam ordernr.

bv. excelfiles: 2017001;2017002;2017003;.....

 

Ik kan deze excel files benoemen hoe ik eigenlijk wil.

Geplaatst: (aangepast)

Als ik het goed begrepen heb wil je de prestatie van alle medewerkers ophalen van een bepaalde week uit verschillende prestatiebladen, mijn voorstel, haal de data van die bepaalde week in je timesheet vanhier uit zoek je de uren op, daarom hernoem je prestatie bladen met beginnend Jaar en week vb "201748Pres457841" , in dit prestatie blad zitten dan data van week 48 van bepaalde medewerkers, een macro doet de rest,.

aangepast door JeanPaul28
Geplaatst:

JeanPaul,

 

De prestaties zijn per order en niet per week.

De datums kunnen soms verschillen. deze worden niet per week gemaakt.

 

5a12926546bcc_lijstexcel.thumb.JPG.103b6e8936d327d808279cb739abc451.JPG

 

 

Een macro zou natuurlijk interesant zijn maar daar ken ik niets van.

 

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.