Ga naar inhoud

Windows Mail

Gast Dmitri

Aanbevolen berichten

Windows Mail start ineens niet meer op. De enige manier is om in de programmamap Windows Mail het mapje Microsoft Communities (altijd gedateerd op vandaag) te vervangen door een eerder gebackupte versie van die map, gedateerd 20/2/2009; in dit mapje zit een piepklein bestandje Winmail.fol, de tekens daarin zijn exact hetzelfde! Na het vervangen start Mail dus wel.

Bij herstart van de PC is het echter weer hetzelfde probleem. Er zijn dan 3 foutmeldingen:

1. kan het adresboek niet laden

2. kan windows mail niet starten. De toepassing kon de windows

contactpersonen niet initialiseren. De schijf heeft onvold. geheugen of uw schijf is vol

(0x8000FFFF).

3. kan windows mail niet starten omdat MSOE.DLL niet kan worden

geïnitialiseerd

Wie kan me helpen? Het lijkt op een heel simpel te verhelpen probleem, maar niets lukt.

Dank alvast

D. Berkhout

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welk antivirusprogramma heb je?

De meeste nortons en mcafee's zijn niet compatibel met Windows mail daarmee dat ik even de vraag stel en deze foutmelding is daar meestal het gevolg van :

2. kan windows mail niet starten. De toepassing kon de windows

contactpersonen niet initialiseren. De schijf heeft onvold. geheugen of uw schijf is vol

(0x8000FFFF).

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

H Robke,

Ik heb Panda, dat je er bij een nieuwe PC bij Paradigit ongevraagd gratis een jaar bij krijgt. Eerst werkte mail zonder problemen. Toen ze Panda opnieuw hadden geinstalleerd (ik had andere klachten, oa Windows update weigerde hij te installeren) kreeg ik dus dit Mailprobleem. Eergisteren deed Mail het helemaal niet mer, dus ik heb het ding na een volledige backup opnieuw teruggebracht. Vista en Panda worden helemaal opnieuw geinstalleerd. Hopelijk is het dan allemaal verholpen.

Dank voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.