Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn beeldscherm was altijd 1366x768 Op een gegeven moment ( vraag me niet hoe ) sprong mijn scherm op 1024x768 Ik krijg mijn oorspronkelijke scherm niet terug Nu bekijk ik het op een klein formaat met bredere iconen. Hoe krijg ik het weer goed?

Geplaatst:

Welkom op ons forum. :welkom:

Het regent sinds gisteren dergelijke problemen. Het kan haast geen toeval meer zijn. Blijkbaar worden sommige ATI drivers via Windows update overschreven met niet compatibele versies.

1. Geef eens het merk en modelnummer van de pc.

2. Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst: (aangepast)

Deze hotfix gaat de spelbreker zijn:

23-11-2017 Advanced Micro Devices, Inc. - Display - 7/25/2017 12:00:00 AM - 22.19.128.0
Advanced Micro Devices, Inc. Display driver update released in July 2017

Verwijder hem als volgt:
Maak naar goede gewoonte een systeemherstelpunt aan. https://www.pc-helpforum.be/topic/64001-systeemherstel-windows-10-inschakelen/
Ga via Start naar Instellingen (tandwiel icoontje) / Bijwerken en beveiliging.
Klik op Geschiedenis van geïnstalleerde updates weergeven
Klik op Installatie van updates ongedaan maken.
Selecteer de update en klik op Verwijderen.
Herstart de computer.

Om tijdelijk te voorkomen dat het stuurprogramma opnieuw wordt geïnstalleerd totdat een nieuw stuurprogramma beschikbaar is, is er een probleemoplosser beschikbaar met een gebruikersinterface waarmee Windows-updates en stuurprogramma's voor Windows 10 worden verborgen of weergegeven.

U kunt de volgende probleemoplosser downloaden via het Microsoft Downloadcentrum:

Download nu het pakket met probleemoplossers ‘Updates verbergen of weergeven’.

Microsoft heeft dit bestand gecontroleerd op virussen. Hierbij is gebruikgemaakt van software voor virusdetectie die volledig bijgewerkt was op de datum dat het bestand beschikbaar werd gesteld. Het bestand is opgeslagen op beveiligde servers die onbevoegde wijzigingen aan het bestand helpen voorkomen.
Als u op de downloadkoppeling klikt, wordt u gevraagd of u wushowhide.diagcab wilt openen of opslaan. Het is verstandig bestand eerst op te slaan.

Open wushowhide.diagcab om de probleemoplosser uit te voeren , selecteer Volgende en volg de instructies in de probleem oplosser om het problematische stuurprogramma te verbergen of te updaten.

aangepast door droske
Geplaatst:

Ga naar Geschiedenis van geïnstalleerde updates.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Geplaatst:

Terwijl ik offline was heeft Porrelaar hetzelfde probleem van een ander lid opgelost.

Lees HIER zijn adviezen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.