Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Regelmatig hoor ik een "dingeling-dingalong" geluid als in W10 mijn internet openstaat? Ik dacht eerst dat het lag aan aangesloten externe schijven, maar als ik die afkoppel blijft het geluidje ook regelmatig terugkomen?

Geplaatst:

Camera? Dat zou kunnen, ik heb een paar weken een nieuwe camera en als die aangesloten is via usb kan ik deze niet "veilig verwijderen" omdat de camera  niet bij de te "verwijderen hardware" staat ( een Sony camera).
Maar hoe los ik het dan op?

Geplaatst:

Ja hoor, dat is geen enkel probleem, hij wordt herkend als externe schijf maar veilig afsluiten en verwijderen gaat niet. Ik denk dat dit mijn "gedingeling" veroorzaakt.

Geplaatst:

Het heeft niks met Camera te maken.

Het maak ook totaal niks uit of je veilig verwijderen kies. Doe ik trouwens met niet zoals usb-stick.

Ik trek gewoon usb-stick eruit en dat doe ik honderden keren.

Enkel voor externe schijf doe ik veilig verwijderen of meestal eerst de computer uitzetten en dan pas de externe schijf uithalen.

Wel is het belangrijk dat je de fototoestel uitzet alvorens de kabel uittrek. Dat is iets wat ik altijd doe.

Voor de rest is dat puur Windows bug fout.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.