Ga naar inhoud

Kan mapnaam niet wijzigen in verkenner Win 10

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

In Windows 10 kan je niet zomaar via F8 in veilig modus gaan.

Ga naar deze pagina en in de tweede bericht ziet je een duidelijke tekening hoe je moet doen.

Dat is belangrijk dat je weet hoe je in veilig modus kan in geval van nood.

Geplaatst:

Even een andere invalshoek: wat ik je in dit geval (van vage fouten) aanraadt is gewoon een herstel van je windows over je huidige windows heen. (mèt behoud van je programma's, instellingen,...)

Je kan in dit geval blijven zoeken naar wat de oorzaak is en hoe je ze kan verhelpen, maar met zo'n hersteloperatie is alles in een paar uurtjes geklaard.

(maar aan jou de keuze natuurlijk - tenzij Stegisoft nog wat in zijn mars heeft?)

ps: we spreken hier toch over een legale windows 10 hé?

(bijkomende vragen die ik me stel: je zit in je verkenner dit toch niet te proberen bij mappen onder 'Snelle toegang'? want dàt gaat je nooit lukken) - en: heb je het bij àlle mappen of bij enkele?  - èn: kan je er een nieuwe map aanmaken - enz...)

Geplaatst:

Een herstel van Windows over de huidige heen kan wel, maar omdat het zo lang kan duren wacht ik tot ik er meer tijd voor heb

en dat is in ieder geval niet de komende avonden.

Ja, het is een legale Windows versie.

Nee, ik zit echt op de D-schijf zelf en niet in de snelle toegang.

Ja, ik heb het bij alle mappen (niet op de C-schijf, dus alleen op D)

Op D kan ik wel nieuwe mappen aanmaken, maar die blijft dan "nieuwe map"  heten.

Voor vandaag moet ik het hier bij laten, kan pas dinsdag weer reageren...:(

Geplaatst:

Tot dinsdag dan - als ik zelf al eens een hersteloperatie deed, zette ik ze in gang op een ogenblik dat ik mijn computer toch een uur of twee niet nodig had - zo verlies ik er geen tijd mee en zit ik er niet op te wachten (en kan ik hem laten updaten / uitbollen)

't Is zo'n eigenaardig probleem (wel bij kleine pictogrammen en niet bij de andere keuzes) dat jij je dood kan blijven zoeken vrees ik. 'k Ben het ook nog nooit ergens tegengekomen (ook niet op fora) - al wil dat ook weer niets zeggen natuurlijk...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.