Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo forum gebruikers,

Ik probeer mijn windows 7 te upgraden naar windows 10 en heb windows 10 iso op een dvd gebrand maar hij boot de dvd niet. Hij start gewoon mijn windows 7 op ik heb in de uefi al ingesteld dat hij via de dvd boot maar dat doet hij niet, iemand een idee? Het is trouwens windows 10 education 

Mvg Daan

Geplaatst:

Wellicht een overbodige vraag, maar je drukt toch wel op een toets bij het booten als je de opdracht krijgt van : druk op een toets om van je dvd te booten (of zo iets - meestal in ' tengels' . :)

Geplaatst:
19 uren geleden, Qu1kR3loaderNL zei:

Het is trouwens windows 10 education

En wat is de volledige naam? Is dat misschien "Windows 10 upgrade education student" (verkregen via Surfspot) of "Gratis Windows 10 upgrade education leerling" (verkregen via Schoolspot)?

In de titel van dit topic heb je het namelijk over "Upgrade dvd Windows 10".

In dat geval moet je niet opstarten van de dvd. Je moet de computer op de normale manier opstarten, zodat Windows 7 draait. Daarna pas stop je de dvd in het cd-station; je gaat via de Verkenner naar het cd-station en je dubbelklikt op het cd-station om dat te openen. Daarna rechts klikken op setup.exe, waarna je kiest voor Als administrator uitvoeren.

Een upgrade voer je namelijk uit vanuit een draaiende Windows 7 (of 8.1).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.