Ga naar inhoud

uitgerekt beeldscherm en geen slaap/sluimerstand

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vrijdag zie ik dat mijn beeldscherm is uitgerekt, alle pictogrammen zijn breder geworden
sites linen niet meer netjes uit, en alle mensen zijn 10 kg aangekomen in filmpjes

heb geprobeerd beeld resolutie te herstellen, deze staat op 1024x768 aanpassen zoomt alleen maar verder in.

Op eens zijn ook de energie instellingen veranderd.
ik heb laptop altijd aan stroom, nu sluit hij af als ik ong 1 uur niet actief ben. ingesteld is scherm afsluiten na 15 min, en nooit afsluiten tenzij met uitknop. dit nogmaals opnieuw ingesteld, maar blijft zichzelf afsluiten.

chrome geeft bij openen dan aan"niet goed afgesloten, herstellen"

Weet iemand hoe ik de mensen weer 10kg kan laten afvallen :D Dan lijnt alles vast ook beter uit.

Ik heb contact gehad met HJT en zij verwezen me naar jullie pagina. Ik heb geprobeerd om die tips op te volgen omdat het waarschijnlijk door een update komt, maar laptop zegt dat de update niet gedraaid is 

omdat jullie hier meer ervaring mee hebben gaven zij aan dat ik met beter tot jullie kan richten, dus vandaar.

Kunnen jullie mij helpen?

5a1c0469ddbfd_screenshotupdates.thumb.jpg.efe3c00f9d02decfb06d77017ef6ad0f.jpg

https://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?f=66&t=40079&p=389380#p389380

Geplaatst:

ik zie geen verschil, ook geen update wel heb ik deze update stuurprog gevonden

Advanced Micro Devices, Inc. - Display - 7/25/2017 12:00:00 AM - 22.19.128.0

op 23-11

is dat wat het veroorzaakt?

Geplaatst:

In je startpost noem je meer problemen, o.a. ook een probleem met Chrome.

De update die je hierboven laat zien is de oorzaak van de onjuiste beeldschermresolutie, waardoor jij nu van die brede pictogrammen hebt.

Microsoft leverde via Windows Update een andere driver voor je grafische kaart, en die driver van Microsoft heeft de boel verkl..t.

Laten we eerst proberen om de juiste driver voor de grafische kaart terug te zetten:

Klik met de rechter muisknop op Start en klik dan op Apparaatbeheer.

In het venster Apparaatbeheer klik je op het pijltje (>) dat voor Beeldschermadapter staat.

Daarna wordt je grafische kaart getoond.

Klik met de rechter muisknop op je AMD/ATI grafische kaart en kies dan Eigenschappen.

In het venster Eigenschappen van [jouw grafische kaart] klik je op het tabblad Stuurprogramma

Je ziet dan zoiets:

5a1843a2b9ea0-2017-11-24_17_06_03-Eigens

Kijk in het venster dat jij krijgt naar de knop Vorig stuurprogramma.

Bij mij zie ik dat de letters in die knop grijs zijn; dat betekent dat bij mij die knop inactief is, omdat er geen vorig stuurprogramma aanwezig is.

Wanneer bij jou de letters in de knop Vorig stuurprogramma zwart zijn, dan kun je erop klikken om het vorige stuurprogramma terug te zetten.

Als dat gelukt is, dan controleer je of je beeldscherm alles weer als vanouds weergeeft. Wanneer dat het geval is, dan is de operatie geslaagd.

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.