Ga naar inhoud

uitgerekt beeldscherm en geen slaap/sluimerstand

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem. Ligt toch echt aan de update. Ik kan ook niet terug naar het vorige stuurprogramma. En ook de herstelpunten zijn verdwenen.

Kan je die update bijwerken of ongedaan maken?

Geplaatst:

automatisch detecteren lukte niet, hij nam dezelfde driver met hetzelfde probleem. Nu oude driver geïnstalleerd (voor windows 7). Die werkt wel. Geprobeerd om verdere updates van de driver te blokkeren, maar ik weet niet of dat gelukt is. Kan jij uitleggen hoe dat moet? (ik heb windows 10 home edition - de info die ik vond op google was voor windows pro.

Geplaatst: (aangepast)

Je mag gerust windows 7 drivers gebruiken.

Je kan het blokkeren maar ik zou het niet doen want het probleem zit bij veel mensen.

Microsoft zal wel merken dat er een fout zit in de update.

Puur gezien is dat geen fout van Microsoft maar van de videokaart fabrikant.

Ik zou eerder herstelpunt maken.

Wil je toch absoluut niet updaten dan onderstaande doen maar dan moet je wel handmatig doen wat niet goed is voor de veiligheid.

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Wil je toch terug aanzetten dan onderstaande tekst gebruiken

net start wuauserv

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Ik heb een herstelpunt gemaakt. Als er weer een probleem is kan ik altijd de windows 7 driver opnieuw installeren. Dus zal ik het updaten maar niet blokkeren. Hopelijk past windows de update aan, en zijn er geen problemen meer.

Bedankt voor de hulp.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.