Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een snelkoppeling (bureuablad) maak in "google chrome" en ik wil die openen via mijn bureaublad, kom ik gewoon terug op de site van google chrome en niet op de site van de snelkoppeling.

Wie heeft hier een oplossing voor?

Geplaatst:

Het probleem is niet hoe ik een snelkoppeling moet maken, maar het probleem is dat mijn snelkoppelingen niet meer werken. Ik heb ondertussen google chrome verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het resultaat is hetzelfde. De icoontjes verschijnen, maar als ik dubbelclik krijg ik gewoon de site van google chome en niet de site van de snelkoppeling. De voor werkte alles prima, nu niet meer.

Geplaatst:

Hallo Roger,

Ja is ander verhaal he,Veel mensen hebben problemen met icoontjes en toestanden in Win 10!Maar ben geen gebruiker van Win 10.

De kenners zullen je zeker verder helpen hoor.

Misschien wat meer info geven,zo als wanneer is je probleem begonnen? Naar een update ?Ook info geven van je desktop/laptop kan de helpers helpen!

Succes verder met het oplossen van je probleem;)

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.