Ga naar inhoud

Ben ik gehackt?

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw 55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner.

• Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedaan, het bestand heb ik als 3eZHP cleaner bijgevoegd (na het repareren) Ik ben benieuwd wat ik nog meer kan/moet doen om van die mogelijke hacker af te komen. Nog een vraagje, ik had "world of tanks" gespeeld maar hoorde later dat dit zeer moeilijk te verwijderen zou zijn. Mogelijk zijn daar nog resten van achtergebleven? Ik weet niet of dat programma kwaad kon, wel dat het lastig te verwijderen was.... Ik hoor weer graag hoe verder!

vr. gr. Wim

3e_ZHPCleaner.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

We gaan eens kijken of ik nog resten zie van "world of tanks" doe het volgende nog eens:

Dubbelklik op 577bf0efb8088-FRST.pngFRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dat ziet er weer netjes uit ook geen sporen van "world of tanks", dus als er verder geen problemen meer zijn mag je de laatste stap doen

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

• Remove disinfection tools

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs, (ik weet niet hoe ik je anders kan noemen)

Bedankt voor al je geduldige hulp, ik zal er voortaan extra op letten mijn email adressen niet openbaar te maken. Ik heb er vertrouwen in dat mijn computer weer helemaal schoon is, ik denk erover om het antivirus programma van Eset te gaan gebruiken omdat Avast mogelijk e.e.a. niet waarneemt/detecteert. Top dat jullie mensen zoals ik willen helpen! Alvast hele fijne feestdagen!

Vriendelijke groet,

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Dit probleem ligt niet aan Avast maar aan de genen achter het toetsenbord, je geeft zelf toestemming voor bepaalde programma's (illegale en soms legaal).

Voor legaal kijk uit waar jet het download, dus Eset lost je probleem niet op. Ook heb je Malwarebytes (Mbam) aan boord goed programma maar je moet wel één x in de twee weken eens

mee scannen. Dus het belangrijkste is laat niet overal je E-mail achter (neem voor reclame- doeleinden bv een Live mail) dan verander eens in de zoveel tijd je wachtwoorden

(en die moeten niet te makkelijk zijn) en daarna trek er een uurtje per twee weken vooruit voor algehele scan tijd (eerst met Mbam en daarna met Avast) en zo hou je alles bij.

Maar bedankt en graag gedaan (en ook alvast fijne dagen) :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.