Ga naar inhoud

Scan probleem


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs dus een nieuwe laptop ( HP17-BS082ND) gekocht .

Ik ben er erg blij mee .

Nu loop ik tegen een probleempje aan , en dat is :

Ik kan niet scannen .

Alles is draadloos , en op het schermpje van de printer gaat ook alles goed( dacht ik )

Maar als ik op OK druk gebeurd er niets 

Bij de oude werkte dat prima zo als ik het nu ook doe 

Ik zie dat er van alles herkent wordt , alleen er staat geen ,, scannen ,, in het rijtje .
Klopt dit , of moet ik nog iets anders doen ?

1.PNG

2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk had je enkel printer driver geïnstalleerd en daarom vraag ik om in app en onderdelen alle driver te verwijderen en de volledig versie te installeren zodat oo de scanner werkt.

Als je de printer op afstand kan afdrukken dan had je de printer een vaste IP adres gegeven en dat verandert niks met de download.

Bovendien heb je dat de nieuwste driver.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals op afbeelding moet je Brother doen.

Als je daar iets ziet dan met de rechtermuisknop op verwijderen klikken tot alles weg is.

Daarna  de volledige driver en software (klik)

Klik op licentieovereenkomst accepteren..... blauwe balk onderaan.

Na download installeren volgens instructie. (je vind de bestanden in c:\download tenzij je een ander map had ingesteld.)

 

canon002.jpg.ac26acdafcf5b1e4f77793763a195596.jpg

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.