Ga naar inhoud

Pc start op maar toont geen beeld


Yves123

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Een paar maanden geleden had ik een probleempje met mijn grafische kaart. Mijn pc crashte en na reboot had ik overal groene puntjes op het scherm. 

Nu heb ik een nieuwe grafische kaart gekocht (gtx 1060 6gb). En nu wil ik deze gebruiken, maar wanneer de kaart in de pc zit en ik de pc opstart, krijg ik "no video input".

 

Gisteren avond, wanneer ik de kaart er voor het eerst in stak, had ik dit probleem al. Na een paar keer proberen van de kaart er uit te halen en te kijken of het goed er in zat, ging het plots wel. 

Ik heb dan drivers geupdate en de pc ge reboot, maar toen had ik weer hetzelfde probleem.

 

Ik heb het geprobeerd met de oude grafische kaart, maar ik krijg nog steeds het no video input bericht.

 

Alle raad is welkom

 

Yves

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum.:welkom:

 

Is de signaalkabel goed ingeplugd, zowel aan de viedeokaart als aan de monitor?

Of gebruik eens een andere signaalkabel als je die voor handen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, droske zei:

Welkom op ons forum.:welkom:

 

Is de signaalkabel goed ingeplugd, zowel aan de viedeokaart als aan de monitor?

Of gebruik eens een andere signaalkabel als je die voor handen hebt.

De signaal kabel zit er goed in, heb het al geprobeerd met een andere kabel maar ik krijg hetzelfde resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, droske zei:

Verwijder de videokaart en controleer de PCIe poort eens grondig op beschadigde of verbogen contacten.

de PCIe poort heeft geen gebogen/beschadigde contacten, niet bij de nieuwe en ook niet bij de oude grafische kaart. De PCIe draden die van de psu komen zien er ook ok uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Yves123 zei:

de PCIe poort heeft geen gebogen/beschadigde contacten, niet bij de nieuwe en ook niet bij de oude grafische kaart.

De PCIe poort. dat is op het moederbord en niet op de kaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.