Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het opstarten van mijn laptop wordt mij telkens om een wachtwoord gevraagd. Dat gebeurt sinds ik een nieuwe laptop heb gekocht. Kan mij iemand uitleggen wat ik moet veranderen om geen paswoord meer te moeten intikken? Dank bij voorbaat.

Geplaatst:
16 minuten geleden, Emmanuel zei:

Bij het opstarten van mijn laptop wordt mij telkens om een wachtwoord gevraagd. Dat gebeurt sinds ik een nieuwe laptop heb gekocht.

Dan vermoed ik dat je gebruikersaccount een Microsoft account is.

17 minuten geleden, Emmanuel zei:

Kan mij iemand uitleggen wat ik moet veranderen om geen paswoord meer te moeten intikken?

Dat wordt HIER door clarkie mooi uitgelegd.

Ik stel echter meer dan eens vast dat men het wachtwoord gaat vergeten als men het bij het inloggen niet meer moet ingeven. vroeg of laat ga je het toch eens nodig hebben en als je het dan niet meer kent...

Een goed alternatief is een 4 cijferige pincode instellen om mee in te loggen. Zo kun je bv de pincode van je bankkaart gebruiken, die vergeet je immers niet gemakkelijk.

http://nl.ccm.net/faq/2491-aanmelden-bij-windows-10-met-een-pincode

Geplaatst:
14 minuten geleden, droske zei:

Een goed alternatief is een 4 cijferige pincode instellen om mee in te loggen. Zo kun je bv de pincode van je bankkaart gebruiken, die vergeet je immers niet gemakkelijk.

Cijfers of letters blijft inloggen toch!

Pin van mijn bankkaart zal ik zeker niet koppelen aan gelijk wat van het internet!

Mvg

Geplaatst:
51 minuten geleden, fcbrugge zei:

Cijfers of letters blijft inloggen toch!

Ja, maar het is een stuk makkelijker om een pincode in te voeren dan een veilig wachtwoord. U weet toch wat onder een veilig wachtwoord wordt verstaan hé fcbrugge.

52 minuten geleden, fcbrugge zei:

Pin van mijn bankkaart zal ik zeker niet koppelen aan gelijk wat van het internet!

Dat is niet de beste keuze maar wel de gemakkelijkste en iedereen doet daarmee wat ie wil. Ik log in met een pincode en dat is niet mijn bankkaart code. Uit ervaring weet ik echter dat men maar al te vaak de inlog pincode vergeet. Dat is zeker het geval bij gebruikers die al wat op leeftijd zijn en hun pc niet dagelijks gebruiken.

Geplaatst:
7 minuten geleden, droske zei:

U weet toch wat onder een veilig wachtwoord wordt verstaan hé fcbrugge.

Natuurlijk weet ik dat droske:).

Maar toch gebruik ik de auto login,ben nog al lui (en oud):xd:Is me al overkomen W8 vergeten ja is snel opgelost bij MS he.

In Linux gebruik ik één letter(als het mag)heb zo rond de 10 distro's in gebruik,als je daar allemaal speciale w8 maakt,ja dan geraak ik in een dwangbuis hahah.

Mvg

Geplaatst:

ALLE ongepaste discussies in dit topic zijn verwijderd door het beheer. Kunnen we ons misschien beperken tot het helpen van de vragensteller en de persoonlijke conflicten buiten het "open forum" uitpraten. Dat zou iedereen op dit forum ten goede komen !

Geplaatst:
Op ‎14‎/‎12‎/‎2017 om 20:18, droske zei:

Dan vermoed ik dat je gebruikersaccount een Microsoft account is.

Dat wordt HIER door clarkie mooi uitgelegd.

Ik stel echter meer dan eens vast dat men het wachtwoord gaat vergeten als men het bij het inloggen niet meer moet ingeven. vroeg of laat ga je het toch eens nodig hebben en als je het dan niet meer kent...

http://nl.ccm.net/faq/2491-aanmelden-bij-windows-10-met-een-pincode

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.