Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

op een laptop windows10 loopt de internetbrowser, zowel IE, edge als Chrome vast bij openen. Alles lijkt normaal te openen maar aan de rechterkant van het scherm blijft het laden icoon draaien. Vanop het ogenblik dat er rechts ergens wordt geklikt verkleint de browser en komt er rechts een zwarte balk en komt in de taakbalk icoon quick acces reageert niet.

Heb al eens via de verkenner -> beeld -> twee vinkjes bij mappen snelle toegang weggehaald maar haalt niets uit.

Probeerde daarna acer quick acces te verwijderen maar krijgt dan melding van bepaalde services die ik niet kan stoppen?.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Log 1:
Download 51e15692b05a4-MiniToolbox.PNGMiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:

  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices (Only Problems)
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points


Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.

Log 2:

  • Download 57b47db378fc7-autoruns.pngAutoruns for Windows
  • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "Autoruns.zip" uit.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op autoruns.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
  • Ga naar  File>Save, sla het op als AutoRuns.txt op je bureaublad.
  • Selecteer tekst van het uitrolmenu als bestandstype:



p4436801.gif

Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.

Geplaatst:

Hey,

vriendelijk bedankt voor de reacties. Na installatie van alle updates (windows, acer drivers) lijkt dit probleem weg.
Is/was wel een laptop van een maat van mij, was of ben, zelf niet overtuigd van de duurzaamheid van de oplossing.

Voorlopig echter geen hulp meer van doen. 

Nogmaals dank voor de hulp en wie weet vraag ik alsnog om dit topic te heropenen.

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.