Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Na een update gisteren van windows, zit ik met problemen:

- beeldscherm is niet meer vullend, bij nazicht blijkt NVIDIA beeldkaart nu niet herkend te worden

- systeemherstelpunten zijn weg, dus ik kan niet terug in de tijd

- bij apparaatbeheer staat op datum van gisteren heel wat opnieuw geïnstalleerd, hier kijk ik bedenkelijk naar?

Malwarebytes vindt niet direct bedreigingen.

Ik weet niet goed waar het probleem zit en hoe ik het kan oplossen.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Kan je speccy doen volgens deze handleiding

Doe ook onderstaande:

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.

Ga terug naar opdrachtprompt of Windows powershell als administrator en plak onderstaande tekst

net start wuauserv

Doe verder niks. Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert.

Geplaatst:

Werkt de videokaart nu?

Volgens mij niet.

Als dat zo is dan naar apparatenbeheer en als je daar beeldschermadapter ziet en op klikken en met de rechtermuisknop op eigenschappen en tab gebeurtenis en onderste vak de tekst met de muis selecteren en kopiëren en bij uw volgende bericht plakken.

Geplaatst:

Nee, ze werkt inderdaad niet.

Bij beeldschermadapter zien we enkel videocontroller (VGA-compatibel), geen NVIDIA.
Bij deze staat deze tekst in onderste vak op 16/12 om 19u14:

Device PCI\VEN_10DE&DEV_1245&SUBSYS_83B91043&REV_A1\4&2d68ec9a&0&0008 requires further installation.

Op 16/12 om 19u43

De installatie van stuurprogramma nv_ref_pubwu.inf_amd64_2e7fa54192fe16d0\nv_ref_pubwu.inf voor apparaat-id PCI\VEN_10DE&DEV_1245&SUBSYS_83B91043&REV_A1\4&2D68EC9A&0&0008 is voltooid door Stuurprogrammabeheer met de volgende status: 0xE0E0001D.

Geplaatst:

0xE0E0001D betekend dat videokaart installatie mislukt is.

Ga eerst naar configuratiescherm / app en onderdelen.

Als je daar Nvidia ziet dan verwijderen

Ga naar deze pagina en laat Nvidia controleren of uw videokaart wel bestaat.

Niks doen en gewoon wachten tot het klaar is.

Mogelijk moet je toestemming geven.

Geplaatst: (aangepast)

Schitterend!

Bedankt voor de hulp! Helemaal gelukt!

Mijn C-schijf zit wel helemaal vol. (slechts ongeveer 900mb vrij van de 97 gb... plots...) Ik deed nu al defrag, ccleaner, antivirus-scan, malwarebytes,... maar geen effect.

Kan ik hier nog zelf iets aan doen?
Oh ja, ik heb geen documenten op deze schijf staan, dat staat allemaal op de D, dus daar kan het niet aan liggen.

aangepast door Eve24
Geplaatst: (aangepast)

Open verkenner en klik met de rechtermuisknop op c:\

Klik nu op schijfopruiming en dan Schijfopruiming en dan op systeembestanden en dan kan je zien of er daar grote bestanden zijn om op te ruimen.

Ga naar configuratiescherm / herstel

Klik op systeemherstel configureren en klik op c: en dan configureren en dan ziet je hoe groot systeemherstel is ingesteld.

Normaal zou dat 10% zijn

Je kan daar ook kiezen voor verwijderen en daarna nieuwe aanmaken.

aangepast door stegisoft
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.