Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Moest ik in uw plaats zijn ik zou Windows 10 vernieuwen met behoud van je persoonlijke bestanden en Apps (programma’s)

Ziehier een handleiding:

https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/

Methode 1 is het makkelijkst.

Methode 2 is, naar de toekomst toe gezien, het interessantst.

Het is echt poep simpel hoor, een leek kan het. Kies in afbeelding 12 van methode 1 of afbeelding 10 van methode 2 voor Installeren, het vervolg gaat automatisch.

Vergeet na afloop niet om systeemherstel terug in te schakelen zoals ook in de handleiding wordt vermeld.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Yvan Vertongen zei:

Kan ik niet gewoon wachten tot een volgende update van Windows 10 ???

Ja, maar de vraag is of daarmee je problemen gaan verholpen worden.

Geplaatst:

De methodes om Windows 10 te vernieuwen lijken voor mij wat te moeilijk. Ik zal wachten tot een volgende update en zien wat er dan gebeurt. Hopelijk is dan de fout hersteld en anders ... Toch bedankt voor de steun welke ik zeer waardeer.

Geplaatst:
1 uur geleden, Yvan Vertongen zei:

De methodes om Windows 10 te vernieuwen lijken voor mij wat te moeilijk.

Ik begrijp dat u dat afschrikt maar het is echt poep simpel hoor. Doordat ik van ieder venstertje dat er tijdens de procedure passeert een afbeelding toon lijkt het een indrukwekkend proces te zijn hoewel je slechts een paar keer zelf iets moet doen, de rest verloopt automatisch.

Je moet je echter tot niets verplicht voelen hoor.

Nog een fijne Kerst en een veelbelovend 2018.

Geplaatst:

Ik heb eens, ter informatie, mijn probleem uitgelegd aan de helpdesk van Microsoft.

De dame, die ik aan de lijn had, had mijn scherm overgenomen (zie bijlage) en dezelfde test uitgevoerd: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealt 

Het resultaat, dat ik bekwam, vindt u eveneens in bijlage.

Na het afsluiten van de programma's heb ik de computer herstart en hem (veiligheidshalve) terug afgesloten met "Slaapstand".

Knipsel5.PNG

Knipsel6.PNG

Geplaatst:

Wat zei de medewerkster, heeft ze de problemen kunnen oplossen?

Blijkbaar niet, omdat je de pc no altijd niet gewoon durft af te sluiten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.