Ga naar inhoud

Pc crasht


Robin Danneels

Aanbevolen berichten

dus ik was gewoon aan het browsen op google en na een minuut of 5 zag ik rode strepen en op mijn scherm en dan crasht het willekeurig na 3 keer hetzelfde gebeurd nu als ik hem probeer op te starten heb ik twee rode strepen een op de linker en de andere aan de rechterkant en dan gaat hij naar de loading screen van windows nadat de bolletjes bij het laden 3 keer ronddraaien stopt het met laden en reageert mijn toetsenbord zelf niet meer kan iemand helpen dit is heel vervelend want nu geraak ik er niet meer op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Herlees het begin van die handleiding nog eens. Zeker ook het allereerste! Ik bedoel, dwing je pc eens om kort na elkaar een mislukte opstart te doen en sluit hem dan af, enz. en dit totdat je dat blauwe venster ziet dat ik hier onder nog eens herhaald heb. Als je zover geraakt dan ben je vertrokken.

 

Windows zal normaal gesproken de 'herstel omgeving' automatisch starten bij bepaalde boot mislukkingen. Bijvoorbeeld: na twee opeenvolgende mislukkingen om het hoofdbesturingssysteem te starten, of als er twee opeenvolgende afsluitingen plaatsvinden binnen twee minuten na voltooiing van het opstarten of na soorten van secure boot of Bitlocker fouten. 

Of: Start de pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt getoond, houd je de Shift-toets ingedrukt en klik je op de knop PCH004.jpg (Afsluiten) en vervolgens op Opnieuw opstarten.. (Zie rechter benedenhoek van het aanmeldingsscherm). Houd de Shift-toets ook ingedrukt tijdens het opstarten. Opgelet: Er wordt geen aanmeldingsscherm getoond wanneer je account niet beveiligd is met een wachtwoord of pincode.

1. Op het moment dat u het menu (op blauwe achtergrond) van de Windows Herstelomgeving ziet, kies je voor Problemen oplossen.

Veilge modus Windows 10 - PCH005.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Je start je pc
  • PC loopt vast
  • Je sluit de pc af (met powerknop)

 

Dat herhaal je totdat je dit venster ziet

image.png.5b8babbc931ae35bc74c7fb188fdea80.png

 

Nu kun je de handleiding optie III verder afwerken.

 

Als het na een keer of vijf nog niet is gelukt dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.