Ga naar inhoud

ssd schijf plaatsen


koraal19

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, droske zei:

Welke Windows staat er op die pc?

Indien die Windows installatie ooit vernieuwd is geweest, hoelang is dat geleden?

 originel windows vista home basic dat heb upgrade naar window 7 home (download versie) en van daar met gratis upgrade naar window 10 home en dit staat nu op helemaal up to date:

(update windows 10 version 1709 for x64-based syteem (KB4058043))

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, koraal19 zei:

ik weet niet waarom ik geen melding onvang als er een reactie word geplaats!!

Ga dan eens naar je accountinstellingen / Andere instellingen - meldingsinstellingen.

Kijk daar je instellingen eens na.

Instellingen.JPG.7aebaede0a77d6e071bffef9e78466de.JPG

 

En verder...

 

Als er in al die tijd nooit een nieuwe installatie is uitgevoerd dan kan ik best geloven dat die pc te traag is voor u. Een SSD plaatsen is dan een pleister op een houten been.

Ik raad je aan eerst eens een clean installatie te doen van Windows 10. Uiteraard eerst al je data veilig stellen.

 

En lees ook dit eens:

https://computertotaal.nl/artikelen/pc/overstappen-op-een-ssd-kloon-je-windows-installatie-en-bouw-je-ssd-in-63744/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of er in je pc plaats is voor de huidige harde schijf dat kan ik op de foto's niet goed zien.

Ik zal de vraag aan u stellen: " Is er nog plaats onder de huidige positie van je harde schijf? En is er nog een power- en SATA verbinding beschikbaar?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.