Ga naar inhoud

ssd schijf plaatsen


koraal19

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, koraal19 zei:

qua ruimte dacht ik met zo een caddy adapter (bracket) ssd op HDD schijf moniteren!!

Dat is een optie, maar dan moet je uw CD/DVD drive daarvoor opgeven.

Ik heb er geen flauw idee van welke type drive er in uw pc steekt want ik kan nergens info vinden over een Packard Bell Imedia s1107.

Kijk nog eens goed op dat zwart labeltje achter op je pc of je wel het juiste model nummer gegeven hebt.

 

Daarzonder kunnen we ook niet weten of er voor uw pc een passende caddy beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, droske zei:

Dat is een optie, maar dan moet je uw CD/DVD drive daarvoor opgeven.

Ik heb er geen flauw idee van welke type drive er in uw pc steekt want ik kan nergens info vinden over een Packard Bell Imedia s1107.

Kijk nog eens goed op dat zwart labeltje achter op je pc of je wel het juiste model nummer gegeven hebt.

 

Daarzonder kunnen we ook niet weten of er voor uw pc een passende caddy beschikbaar is.

excuses voor verkeerd type nummer,de juiste nummer: Packard Bell Imedia Desktop s1710
Motherboard:    Manufacturer  Packard Bell       Model:  MCP73T-AD (Intel)
de link naar mother bord zo ver ik kun vinden: http://www.game-debate.com/motherboard/index.php?mot_id=1559&motherboard=Acer

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, droske zei:

Dat is een optie, maar dan moet je uw CD/DVD drive daarvoor opgeven.

Ik heb er geen flauw idee van welke type drive er in uw pc steekt want ik kan nergens info vinden over een Packard Bell Imedia s1107.

Kijk nog eens goed op dat zwart labeltje achter op je pc of je wel het juiste model nummer gegeven hebt.

 

Daarzonder kunnen we ook niet weten of er voor uw pc een passende caddy beschikbaar is.

3GB DDR2 Ram Memory
320GB Hard Drive
10/100 Mbps built-in Ethernet
Dual Layer DVD+/-RW Drive
Built in Audio
Graphics:
Integrated NVIDIA GeForce 8500GT 256MB
Dedicated NVIDIA GeForce 210 -512MB DDR3

Link naar reactie
Delen op andere sites

SATA I staat voor een doorvoersnelheid van 1.5Gb/s. SATA II -> 3 Gb/s en SATA III -> 6 Gb/sec.

De hedendaagse SSD ondersteunen SSD III maar zullen op uw pc slecht presteren (1,5 Gb/s.)

 

Laten we gewoon even heel eerlijk zijn. Die pc is, alles in acht genomen, een upgrade eigenlijk niet meer waard. Neem me niet kwalijk dat ik dit zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.