Ga naar inhoud

Grafische problemen in windows 10


keestramper

Aanbevolen berichten

Ik speel het spel Runescape


Als ik van de ene plaats naar de andere teleporteer dan moet de laptop laden. Dat is normaal. Het laden gaat echter verre van vloeiend. Ik zie zogezegd de hele opbouw van het spel beeld voor beeld. Kan ik iets aan mijn laptop veranderen waardoor het vloeiender loopt? Het spel zelf verloopt prima zonder lagg. Dus alleen het teleporteren waarbij de laptop een nieuwe locatie moet laden van een server Ik draai op NTX dat is HTML5 dacht ik in plaats van java

Ik heb een Asus 554L Windows 10 64 bits met 8GB geheugen en Nvidia GeForce 820M

Heeft iemand een idee wat ik kan doen er aan?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze pagina ziet je uw nieuwste driver

 

X554LD is correct maar dan vind je daar lx-4xxxxU of lx-5xxxxU

Je ziet in de bovenste vak selecteer je lx-4xxxxU of lx-5xxxxU

 

Wat is NTX ?

Java om zichzelf heeft niks met HTML5 te maken of PHP of andere.

Je heb het zelfs niet nodig doch sommige oude website zijn niet overgeschakeld naar HTML5 en daarom moet je dat toch soms inschakelen.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even over java. Het spel is geschreven voor Java als ik het goed begrijp en draait daar op. De nieuwste versie van het spel draait echter niet meer op Java maar op HTML5. Ik snap daar niets van maar dit is wat ik gehoord en gelezen heb.

 

Verder heb ik de onderkant van de laptop bestudeerd en daar kan ik wel X554LD-XX874H kunnen vinden  maar geen lx-4xxxxU of lx-5xxxxU

Ik ben nu naar de driver gegaan en heb op goed geluk de Ix-5xxxxU aangeklikt en daar zag ik een lijst drivers staan en heb er een paar gedownload. O.a. grafische driver. bios en draadloos. deze ging ik installeren tegelijk en bij een van de drivers moest ik opnieuw opstarten dus ik hoop dat het goed gegaan is en niet tijdens de instal van een van de andere drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.