Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor mij moet je dat niet doen, maar omdat je niet graag je schijven dubbel ziet weergegeven... Ja dan moet je ELEMENTS uit "Snelle toegang" halen.

Geplaatst: (aangepast)

We gaan nu wel Off topic maar ik denk toch dat je er iets aan hebt.

Laat een externe harde schijf nooit continue aangesloten aan je pc omdat:

• Bij een plotse stroomonderbreking kan ook je harde schijf beschadigd raken en vermits je die eigenlijk alleen maar hoort te gebruiken voor back-ups...
  • De schijf zal meer uren draaien waardoor de levensduur verkort.
  • Hoger stroomverbruik.

Maar al te vaak worden externe harde schijven gebruikt om foto's en (of) video's op te slaan. Dat is niet verstandig want als je deze van je interne hdd naar je externe schijf verplaatst hebt dan beschik je niet over een dubbel (back-up).

Je interne harde schijf moet groot genoeg zijn om alles te bevatten. Zo kun je de externe harde schijf gebruiken om back-ups van je systeem en je data op te slaan. Daar dient een externe harde schijf in eerste instantie ook voor. Als je niet op die manier te werk gaat dan ga je vroeg of laat eens voor onaangename verassingen komen te staan. Zie mijn onderschrift.

aangepast door droske
Geplaatst:

Eigenlijk zeg je, Droske, dat je je xterne schijf moet gebruiken voor een systeem backup ofzo,

en dan die externe aan de kant zetten en alleen pakken als het echt nodig is om die systeemkopie terug te zetten.

Dat is in het kort waar het op neer komt denk ik..klopt dat??

Sorry mensen, krijg bezoek, spreek jullie later weer....

15 uren geleden, Tony58 zei:

Eigenlijk zeg je, Droske, dat je je xterne schijf moet gebruiken voor een systeem backup ofzo,

en dan die externe aan de kant zetten en alleen pakken als het echt nodig is om die systeemkopie terug te zetten.

Dat is in het kort waar het op neer komt denk ik..klopt dat??

Inderdaad.

aangepast door droske
Geplaatst:
21 uren geleden, clarkie zei:

Dus nu is het aan Tony58 om te beslissen wat hij er mee doet neem ik aan. ;)

Yep.

Geplaatst:

Omdat dit topic op drift was geraakt en Tony58 door de bomen het bos niet meer dreigde te kunnen zien heb ik alle postings die voor TS niets extra toevoegden verwijderd.

Zoals Clarkie trouwens al aangaf moet de gegeven info voor Tony58 volstaan. Daarom sluit ik nu dit topic.

Is goed, ik laat het gewoon staan, die 2e F-schijf in verkenner en doe er verder maar niets meer mee.

Maar ik weet nog steeds niet waaarom ik telkens opnieuw moet inloggen hier om iemand antwoord te geben,

terwijl het vinkje van "Laat mij ingelogd blijven" toch aangevinkt staat.

aangepast door droske
Geplaatst:
1 uur terug, Tony58 zei:

Maar ik weet nog steeds niet waaarom ik telkens opnieuw moet inloggen hier om iemand antwoord te geben,

terwijl het vinkje van "Laat mij ingelogd blijven" toch aangevinkt staat.

Start hier a.u.b. een nieuw onderwerp voor. Dit heeft niets gemeen met je start vraag.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.