Ga naar inhoud

Bluetooth apparaat connecteren

Sekke

Aanbevolen berichten

Ik krijg mijn bluetooth speaker (PowerPlus A10) niet verbonden met de laptop. Via een kabelverbinding in de 3 poorten gebeurt er ook niks. Wanneer ik via het actiecentrum 'Apparaten aansluiten' - 'Verbinden' - 'Draadloze audioapparaten zoeken' selecteer krijg ik de melding :'Uw pc of mobiele apparaat biedt geen ondersteuning voor Miracast. Dit betekent dat u niet draadloos kunt projecteren'. Dit is wel raar aangezien ik mijn muziek van YouTube op de laptop wel perfect kan afspelen op mijn Smart-tv. Dit gebeurt weliswaar via Samsung Link. Ik heb ook een download geïnstalleerd via https://downloadcenter.intel.com/search?keyword=bluetooth . Daarna de laptop opnieuw opgestart maar zonder resultaat. Wanneer ik klik op 'Instellingen' - 'Bluetooth en andere apparaten' - 'Een apparaat toevoegen' - 'Bluetooth' krijg ik de melding dat er geen verbinding kan gemaakt worden. Ik heb daarna nog een uppdate van windows 10 gedaan maar ook dit helpt niet. Moet ik misschien eerst een andere Bluetooth downloaden ? Ik weet het echt niet meer nu ... Alvast bedankt voor uw antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat model van laptop is Bluetooth niet overal standaard aanwezig.

Hieronder zie je hoe je het bluetooth hulpprogramma kan inschakelen en apparaten koppelen, indien op jouw laptop Bluetooth aanwezig is, anders zal je een bluetooth adapter moeten kopen zoals in mijn vorig bericht staat ( zie de link daar).

2017-12-26_19h30_34.png.89e3c9329010f5505d60a923d7375465.png

2017-12-26_19h30_42.png.c33e52e47de02d8b1e41b0794c38f819.png

2017-12-26_19h30_48.png.9d8f61eedc4f19e90489e834608ca5e8.png

handleiding asusx73s.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.