Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds de update van Windows 10 een paar dagen geleden kan ik niet meer via de Med8er600 (mediaplayer) de films bekijken die op mijn PC staan. In zie het apparaat wel bij Netwerkcentrum--->mediastreaming----> alle netwerken maar niet bij het lokale netwerk. Tot aan de update was er geen centje pijn. Iemand een idee hoe ik een en ander kan herstellen? 
Alvast bedankt voor de moeite.

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Beste,

Op de website van de fabrikant krijg ik de handleiding van model Mede8er MED1000X3D oftewel deze handleiding:

http://mede8er.eu/register/downloads/Mede8er_Manuals/Mede8er_1000x3D_User_Manual_NLD_2012.pdf

Heeft u deze ook bij uw toestel gekregen?

Dan kan ik die eens rustig doornemen aangezien er weinig bronnen op internet zijn om uw probleem op te lossen.

Mvg,

Jonas

EDIT:

Ik heb nu deze ook gevonden:

http://www.mede8er.com/User_Guides/Mede8er_med600x3D_user_16October2012.pdf

dit lijkt mij eerder de juiste.

aangepast door AsjePc
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb niet alle verstand van mediaplayers maar na een versie update en dan zulke problemen is het meestal slim om opnieuw te beginnen.

Kan je de mediaplayer naar fabrieksinstallatie zetten (uitleg staat meestal in de handleiding van het apparaat) en dan opnieuw aansluiten.

Geplaatst:
2 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

Inderdaad de laatste gebruiksaanwijzing van de Med8Ter 600 X3d is de juiste. 

Ok. Probeert u even de netwerkinstellingen opnieuw in te stellen?

Als dit niet werkt, zullen we een fabrieksreset doen zoals Abbs al zei

Mvg,

Jonas

Geplaatst:

Beste jonas, 

Die handeling heb ik ook al een paar keer uitgevoerd, zei het met een bekabelde aansluiting. Ik zie ook dat het apparaat een IPadres heeft en al het andere dat erbij hoort. Maar ik zie dat je alweer een nieuwe reactie hebt geplaatst. Even kijken. :)

Geplaatst:

Ik kan er niet echt aan uit wat u bedoelt met 

3 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

Ik zie ook dat het apparaat een IPadres heeft en al het andere dat erbij hoort.

Hoe maakt u normaal gezien verbinding met de mediaplayer?

Geplaatst:
16 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

zei het met een bekabelde aansluiting. Ik zie ook dat het apparaat een IPadres heeft en al het andere dat erbij hoort. 

Schrijf het IP adres op dat je terug vindt op je mediaplayer, de mediaplayer laat je aan staan.

Ga dan naar je computer open de verkenner en typ het ip adres in de adresbalk, te beginnen met \\ 

Het ziet er dan uit zoals hieronder.

Wordt de mediaplayer getoond in de verkenner onder netwerk (in de linker deelvenster)?

2017-12-27_14h57_51.png.f2b6c7af199937d6e49872ef4d83c972.png

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.