Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na het terugzetten naar de standaardinstelling, wilde ik ook de computer opnieuw opstarten. Gevolg een prachtige foto met het verzoek een password in te geven. Ik hoef normaal nooit in te loggen dat gaat vanzelf.  Dus wat het een met het ander te maken heeft is voor mij een raadsel.

Uiteindelijk toch weten in te loggen, dus we zijn er weer. 

Wat betreft het resultaat na het invoeren van het IP adres is : 

A simple html+cgi example
Enter first number  
Enter second number 

Voor mij abacadabra. 

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Kan je aub duidelijk omschrijven wat en zeker op welk apparaat je het uitgevoerd hebt want wij kunnen niet zien wat je thuis gedaan hebt.

Heb je die standaardinstelling uitgevoerd op de mediaplayer of computer?

Kan je van het geen ik in mijn vorig bericht gevraagd heb een schermafbeelding maken en die in je volgend bericht plaatsen, hoe je een printscreen aan je volgend bericht kan hangen lees je hier.

Geplaatst: (aangepast)

Je bent dus voor de cijfers \\ vergeten te plaatsen, zie mijn afbeelding.

Nog enkele vragen die je mag beantwoorden:

in jouw mediaplayer is ruimte voorzien om een harde schijf te plaatsen, is er dus een interne harde schijf geplaatst?

Indien niet, heb je een externe harde schijf aangesloten?

Of stream je de beelden rechtstreeks vanaf je computer?

Koppel je de mediaplayer via de blauwe USB- kabel aan de computer om bestanden op je mediaplayer te plaatsen?

Maak je gebruik van de netwerkkabel of via wifi?

Is de mediaplayer via een HDMI kabel aangesloten op je TV?

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Ik zie nu dat ik niet in de verkenner het adres heb ingetoetst, oei joei. 

Ik krijg nu dit te zien: 

image.png.8e6068bc8ad1a07332b8468b651856e4.png

Verder is mijn mediaplayer op de computer aangesloten via een netwerkkabel, de TV via een HDMI kabel aan de player. Er zit geen harde schijf in de player. De beelden komen (kwamen) rechtstreeks van de computer.

Geplaatst: (aangepast)

Dan ben je tot in je mediaplyer geraakt.

Je mag de verkenner sluiten.

Jouw mediaplayer ken ik niet maar ik vermoed dat als die eenmaal opgestart is je naar media bibliotheek-> netwerk moet gaan om je bestanden op de computer te benaderen?

Wat zie je nu?

aangepast door clarkie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.