Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ga in de mediaplayer inderdaad naar Workgroupe. Als het goed is zie ik dan twee symbolen een van de mediaplayer zelf en een van de PC. Als ik dan het laatste icoontje aanklik kom ik bij mijn gedeelde bestanden. Daarna is het een kwestie van het juiste bestand uitkiezen en genieten maar.    :) 

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ga eens naar je verkenner en klik daar met de rechtermuisknop op de map waarin je bestanden staan die je wil zien op je mediaplayer.

Ga dan naar toegang verlenen tot...

Wat krijg je als menu te zien?

2017-12-27_17h15_51.png.608e79ed6c675ab1af5a16f5134244a1.png

Geplaatst: (aangepast)

Ik krijg wel bijna hetzelfde menu te zien : Toegang verwijderen Thuisgroep (openen) Thuisgroep (openen en bewerken) Specifieke personen. 

Maar als ik b.v. openen aanklik dan gebeurt er niets. Alleen bij Specifieke personen kan ik iets "toevoegen" b.v. iedereen.

aangepast door Geertjan Zinken
Geplaatst:

Dat had ik al geprobeerd, Ik krijg dan wel iets meer te zien op de TV want daar verschijnt dan het PC icoontje. Maar de hoerastemming was meteen over omdat ik daarna werd gevraagd een login te doen en die gegevens heb ik niet en ook nooit gehad. 

Geplaatst:

Dat PC icoon verschijnt toch in het scherm van je mediaplayer neem ik aan?

Heb je ooit een thuisgroep aangemaakt?

Heb je bij aankoop van de mediaplayer zelf alles ingesteld of iemand anders?

Geplaatst:
3 uren geleden, Geertjan Zinken zei:

Na het terugzetten naar de standaardinstelling, wilde ik ook de computer opnieuw opstarten. Gevolg een prachtige foto met het verzoek een password in te geven. Ik hoef normaal nooit in te loggen dat gaat vanzelf.  Dus wat het een met het ander te maken heeft is voor mij een raadsel.

Uiteindelijk toch weten in te loggen, dus we zijn er weer. 

21 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

Dat had ik al geprobeerd, Ik krijg dan wel iets meer te zien op de TV want daar verschijnt dan het PC icoontje. Maar de hoerastemming was meteen over omdat ik daarna werd gevraagd een login te doen en die gegevens heb ik niet en ook nooit gehad. 

Geef eens het paswoord en gebruikersnaam in dat je ook gebruikt hebt om in te loggen op je computer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.